Dogman? Har dom någon hemsida? Jag har aldrig hört talas om det =)

Ja det har dom. www.dogman.se

Det är ett fullfoder för kaniner

Jag har själv inte provat den. Men jag rekomederar istället pellets t.ex Lottie och grönsaker/fukt. Istället för den dära blandningen. :)
Jag hadde Lottie till mina möss och tänkte ge det till skalman också men han gillade det inte.. så jag bytte, annars tyckte jag att Lottie var superbra!
Medarbetare på Hundar.ifokus

#5 Vilken smak? ;D
hm, det kommer jag inte ihåg, det var precis när jag skulle vänja av honom från sin gammla pellets. har ett svagt minne av att det var Maskros och linfrö.

Jaha ;)
jag har sett att många här inne använder sig av Lottie,, vad är det som är så bra med det? är det svenskttillverkat!?? 

#9 Fråga i tråden "Pellets" =)
Jag tycker att Dinner Kanin verkar ganska bra! Jag själv skulle gärna vilja prova! Vart kan man köpa det?
Men jag skulle nog blanda ut det med ungefär hälften av de vanliga stora pelletsen kaninerna får idag :)
Alltså hälften pellets, hälften Dinner
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
oops, sorry var inte meningen att rusa vidare! :P

#11 På min djuraffär går det att köpa ;) Ja, kanske om man blnadar ut det med lite mer pellets :D
Ingredienser i Dinner Kanin;
"Ingredienser: pellets, havre, korn, grönvete, valsade havreflarn, gräs, majs och majsflingor, johannesbröd, ärtflingor, vitaminkorn(yucca), morotsflingor, bönflingor, torkade bananer, linfrö (Omega3), orangevete."
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Mina hundar får nån dogman hundmat :P.
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Man kan köpa den på grangården.Kostar 31 kr för ett kilo och 4 kilo 99 kr.
billigt å bra :P
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Ja det var det.
Jag annvänder Grön Kanino och blandar ut med Rabbit Rayel. Hade jag bara haft några kaniner hade jag bara kört Rabbit Rayel som är ett färskfoder gjord på morot, maskrosor, majs, örter, luzern hö, två sorters pellets och mycket mer. Men det är inte in pressat i pellets utan ligger var för sej och kaninerna älskar det!
Här kommer deras hemsida… http://www.brogaardenisweden.com/
#19 Va bra den där maten verkar! Skulle vilja köpa till mina kaniner. Tyvärr fanns den inte här nära mig :(
Svenska foders kanin/marsvins pellets har jag använt i flera år och är jätte nöjd! Ligger bra i pris oxå..