Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 1050 ggr
[BellaO]
0

(s) kaninungar

Hej! Jag har två otroligt mysiga kaninungar här hemma som letar efter nya hem!

De är födda 14/4, och alltså leveransklara. Anledningen till att de läggs ut så sent är att jag hade några som var intresserade, men de kunde inte fixa transport. Dock brukar det kunna fixas lätt ändå, t ex. via djurtransport iFokus.

De är otroligt mysiga och jag är övertygad om att de kommer gå långt på hoppbanorna.
Jag söker seriösa ägare som är villiga att ge kaninerna ett bra hem hela livet och kan ta bra hand om kaninerna. Jag ser gärna att de får prova på hoppning, och jag hjälper gärna till och lär ut om du inte kan så mycket. Kaninen skall vara något du har glädje av och som du kommer få mycket upplevelser med.

Alla är väldigt mysiga och har olika, underbara persoligheter. De är väldigt sociala och nyfikna allihop.

Med ungen får du:
Faktamapp (om ungen)
Härstamningsbevis
Övergångsfoder
Kontrakt som skrivs på av köparen och mig, målsman om du är under 16
Om så önskas även:
Informationshäfte med fakta om kaniner
Cd med bilder från uppväxten
Livslång support via mejl och telefon

Läs mer om föräldrarna, ungarna och hitta mer bilder på min hemsida: www.kulingenskaniner.weebly.com

Mejla mig om du är intresserad, kolla gärna på hemsidan först. Kulingenskaniner@telia.com

Min mejl kollas dagilgen och jag kan skicka bilder och fakta via mejl, även svar på frågor.

loveorhate
0

Gud vad söt Holiday var!:*

Lycka Till, de verkar verkligen mysiga!

citronsaft
0

Lycka Till!

utekaninen
0

Jag har träffat kanin ungarna och jag måste bara säga att dom är helt underbara! Så fort man går in i hagen eller öppnar bur dörren så hoppar dom fram och nosar och slickas. Och när man sätter sig ner i hagen så ska alla upp i knät samtidigt, lite små jobbigt men hur mysigt som helst!

Själv så är jag helt kär i Tjockis som han kallas, men har tyvärr inte plats eller tid för en till kanin just nu.

Lycka Till :)

[ninnakm]
0

Åå såå söt!:D

[vretenskaniner]
0

Oj så stora dom har blivit! :D Men vart är den vit blåögda?

[ninnakm]
0

har du en vit blåögd är jag intresserad;)

[ninnakm]
0

kan man avla med kakan?::)

[BellaO]
0

#5 hade ingen;) Det blev Krita och Tjockis vit rö och Kaka wiener. Alla otrolligt kelsjuka;) Visst är dom stora:D Kaka har fått mammas temperament, Tjockis och Krita har lite från Wiggo och lite från Zessan;) Krita är lugnare än Zessan, som Wiggo och har även ett dvv huvud, och när hon var mindre och inte hade fått hopp-kroppen såg hon precis ut som en mini-wiggo (fast rö);) Men har många egenskaper som Zessan har. Tjockis är otroligt mysig, ganska lugn, men även busig;) Alltid han som försöker rymma:P Men otroligt mysig, är dock inte lika på som Kaka som hoppar upp på ens huvud så fort man råkar sitta på hukX)

#7 visst, men han är vädurskorsning och wiener, så om du ska ha till utställning så funkar det ju inte. Fast han är ju inte så gammal än, så han kan ju då avlas på i framtiden:)

Vill du veta mer om honom mejla (kulingenskaniner@telia.com) eller PM:a:)

[BellaO]
0

#3 visst e de söta<3 haha, "nyhet" med tjockis;) Så himla synd att du inte har plats, du som är så kär i honom:P Menmen, visst e de söta^^*

[ninnakm]
0

Är kär i kakanKyss Värkar så mysig, men jag ska ju starta lejonhuvad Avel, får se vad mamma och pappa skulle tycka med en liten till:D

Johanna-Larsson
0

Lycka till med att hitta hem åt sötnosarna =)

Kaninbebisar till salu! Kolla Sweet Teddy för mer info & bilder!

Kolla gärna bloggen, www.thelarsson.blogg.se ~

[BellaO]
0

#10 kul:) Vistt e han söt^^ Otroligt mysig! Hoppas det funkar;)

#11 tack:)

utekaninen
0

Funderar lite på att fixa iordning lite i kaninhuset så det får plats för en till kanin. Är så kär i Tjockis, han är ju så jäkla underbar <3 ;)

[BellaO]
0

#13 haha, du får ju gärna sno med honom hem:P Haha, ne men han e verkligen mysig:D

[ninnakm]
0

#12 Ja, kanske kan ha honnom till kaninhoppnings avel;) Har en hona som älskar att hoppa!:D

[BellaO]
0

#15 mejla gärna när du bestämt dig!:) Så får jag veta lite mer om dig osv^^

[ninnakm]
0

#16 Ja visst:D