Roligt/Tråkigt
Vad är det roligaste och tråkigaste med kaniner tycker du? Jag tycker det roligaste är när är bara gosa och ddet tråkigaste att klippa klorna…
Oj fel grupp men det gick inte att byta…..
Det roligaste tycker jag är att gosa och pälsvården. Finns ingenting som är tråkigt tycker jag 
Håller med Tarja! :)
Flyttade inlägget. :)
Jag tycker allt är roligt, men det tråkigaste är nog att byta vatten (haha, låter som mina kaniner aldrig får vatten :( )
Allt är roligt men det roligast är väl när kaninen gör Gjädjeskutt och visar att den är lycklig
Det finns inget tråkigt,jo,såklart måste alla dö någon gång,och det är så jobbigt när ens bästa vän lämnar en.
//sofie,medarbetare på hermelinkanin.ifokus

Jag älskar nästan precis allt, men det absolut bästa är nog att bara gosa och mysa med dom… I alla fall när de vill!x)
Det finns bara 2 saker som är "tråkiga" (hemska) och det är när de blir sjuka och när de dör… :`(
Tycker det mesta är roligt :D Jättekul att sitta och titta på dom bara ;) Och mysa!
Hm, det tråkigaste är när dom blir sjuka. :( Både för dom och mig, är så orolig :P
Emma
Ja tycker som dom flesta verkar de som xD att de mesta är roligt :)
Sen e de ju tråkigt när dom blir sjuka å dör men ja tycker åsså de e väldigt tråkigt att städa -.-
Gillar att städa hos kaninerna också 
#8 Önskar ja åsså kunde tycka de :P ja bara går runt å klagar å får ont i ryggen när ja ska städa x)

#8 - hehe ibland ÄLSKAR jag det, och vissa dagar HATAR jag det… Bara "ÅH NEJ JAG PALLAR INTE!! varför måste ni smutsa ner så mycket kaninisarna?" xD
Det mesta är roligast tycker jag. Att kunna gå ut på balkongen och mysa och pussas närsomhelst, att vara ute och se honom skutta runt och busa i sele/hage, att städa, att klippa klor! ja det mesta som har med kaninlivet att göra helt enkelt. Att fylla på vattnet kan jag hålla med om är tråkigast, fast det är ju så snabbt och lätt gjort så det är ju inget problem direkt :P När dom blir sjuk och går bort är ju självklart det allra värsta med att ha djur.
Säger som Tarja
(#1)
Det mesta med kaniner är roligt enligt mig. Fast det bästa är att se dem lyckliga. När man ser att de känner sig fria och helt enkelt njuter av livet. :)
Det tråkigaste är såklart när någon skadar sig, blir sjuk, dör eller helt enkelt inte mår bra. :(
Jag njuter av att se till att mina djur mår bra, vare sig det gäller att städa burar, byta vatten, mäta upp foder, skära grönsaker eller vanlig vardagshantering.
Med vänliga hälsningar, Sanna Johansson
Besök gärna min blogg :)
Älsakr allt som har med kaniner att göra, utfodra, mata, byta vatten, städa… =) Tycker det är kul när dom visar tacksamhet! Kaniner är en väldigt kul hobby jag har, den mesta delen av min fritid är kaniner =) När jag får ska jag starta en uppfödning =) Älskar mina kaniner messt av allt!
Det tråkigaste är nog när dom dör & blir sjuka.
Kaninbebisar till salu! Kolla Sweet Teddy för mer info & bilder!
Kolla gärna bloggen, www.thelarsson.blogg.se ~

Nästan allt är roligt med kaniner :)
Det tråkigaste är nog att städa ibland men som tur är har man så duktiga kaniner som bara kissar och bajsar i toalådan så hela buren behöver man inte städa så ofta, bara lådan :) Och självklart när dom blir sjuka coh dör :(
Enligt mig är allt roligt! Men det absolut roligaste är nog att se dem lyckliga! Mår dom bra mår jag bra! :)
Det är inget som är tråkigt tror jag, men lite sådär småjobbigt är det väl att vissa av dem rycker ner höhäckarna och vattenskålarna, så jag måste sätta upp dem 1000 gånger om dagen ^^
Kram Johanna
Medarbetare på hermelinkanin och julen.
Besök gärna min hemsida, vinterstigens kaniner
Nästan allt är roligt med kaniner:P
Det enda som är tråkigt är när ngn blir sjuk/dör.
Och när man har brunstiga honor som skvätter, och hanar som skvätter, det gillar jag inte… (a)
// Hanna
www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner
Medarbetare på lejonkaniner.ifokus

Allt är roligt med kaniner tycker jag. Det som verkligen INTE är roligt är när de blir skadade/sjuka :(
Jag bara älskar att gosa/mysa med dem, och jag älskar att städa buren (Jag gör det typ varannan dag, så roligt är det) och att rengöra matskålen och vattenflaskan samt att fylla på med nytt åt dem :D
Det roligaste är att bara vara med dom!
Och det tråkigaste är när någon dör eller blir sjuk, städa i ösregn är inte superskoj heller.
♥
De roligaste är att se mina kaniner glada. När de fått sin mat, när de får vara ute och springa och gör glädje skutt etc.
De tråkigaste (förutom att se dem lednsa/nedstämda) är nog när någon dör eller måste tas bort…