Ideér till fyrafackare
Ja nu ska min låtsas pappa bygga en fyrafackare åt mej som mina lejonhuvade ska vara i & jag ska bygga hagar själv. Så nu vill vi ha många tips? & idéer! Har ni några bilder på era burar (Behöver inte vara fyrafackare!) och hagar så lägg gärna upp dom här och skriv mått & vad som är bra & dåligt med den typ. =)
Skulle verkligen uppskatta om ni ville hjälpa oss. =)
Kaninbebisar till salu! Kolla Sweet Teddy för mer info & bilder!
Kolla gärna bloggen, www.thelarsson.blogg.se ~
Min 6-fackare finns på hemsidan (Kaningården)
Älskar verkligen denna bur!
Måtten är 120 x 50 x 50, väggen mellan varje fack går att öppna så det blir ett stort fack med måtten 240 x 50 x 50.
#2 Den var verkligen jättefin! Så avis. Låtsaspappa tyckte om den med. =) Vad är den byggd av?
#3: Tack! :D
Den är byggd av OSB skivor - Är superbra!
Bonnie jag gillar kaffebryggaren nedre vänster fack : ) ska det vara lyx så lol
#4 Vi hade tänkt oss OSB skivor vi med =) Hur tjocka bör man ha? Vi hade även tänkt måla vitt innuti, såg at du gjort det med, känns lixom mkt fräshare då typ ;) Är det ngn speciell färg man ska ha då eller? =)
#5 Haha den såg jag inte enns =)
#5: Haha, här va man uppmärksam 
Nej, men jag typ lite vattenflaskor och sånt i den.
#6: Vet faktiskt inte hur tjocka vi har, kan försöka kolla upp det!
Hm.. färgen vet jag faktiskt inte heller, får höra mig för där också. ^^
#7 Tack vad snällt! Längtar tills jag har kaninerna samlade på ett ställe. =)
Vill gärna se fler bilder på era burar =)
Jag & min sambo har just byggt en trefackare & varje fack är 120 långt, 70 bred och 50 hög. Har bara lite lite målning kvar & så ska dörrarna på plats så är den klar.
Vi har också använt oss av OSB skivor. Har en extra hög kant så att inte strö & hö ska ramla ur burarna så lätt. Har ingen bild på när buren är helt färdig, eftersom den inte är det än men kan visa en bild på när den är halvklar iaf. =)
Här har vi även målat med kallasfalten. Som ni nog ser har den tyvärr runnit ut till framsidan av buren så det ska jag försöka måla över idag, pjuh.
Snyggt :)