Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 678 ggr
KajsaM
0

Fredag 23Feb

Ja, nu är det Fredag igen! Veckorna bara rullar ;) Idag åker jag till stugan så därför kommer inte jag vara här något fören på Söndag :)

Vad ska ni andra hitta på? :)

Trevlig helg!

Fudge
0

Jag ska selträna Fudge jag X)

__iE
0

Ja denna veckan har gått för snabbt >.< Sista lovdagen idag ..

Imon är det sista dagen jag 'passar' hästarna så då blir det de och träffa ngn kompis :) Sen måste jag plugga i helgen med :/

Frida-L
0

Nu har jag loooov! Äntligen! Idag har jag inga planer. under lovet ska jag på dansläger :D

Tindrah
0

Har också lov nu ! *glad*
Ska snart iväg och hämta lillesyrran på dagis.. sen så ska ja ringa och kolla om ja kan hämta mina kaninpojkar på söndag eller måndag :D

annars ska ja bara slappa och njuta av att vara hemma, bor p internatskola så det är skönt att komma hem ibland

amand
0

Oj! Jag hade lov vecka 7!

Tindrah
0

oj :P mitt lov börjar nuuuu  , och min syrra har lov nästa vecka :D 

men det beror ju på vart man bor ngnstans

amand
0

#6 ooj nästa vecka! xD jo, det beror ju på vart man bor ;)

Noa-Nisse
0

Jag har precis haft lov! jag börjar skolan på måndag! :P men men,  idag ska jag bara slappa typ och va med kompisar på kvällen, sen på lördag så ska jag vara ensam hemma och då vet jag inte vad som händer. sen på söndag har jag heller inget planerat! hahaha SKÖÖÖN helg!! =)

Medarbetare på Hundar.ifokus

Zvintos
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tja, ska väl bara ta det lugnt idag. Nu har ju lovet börjat! =)
Sen ikväll ska jag börja med övningarna jag fick av sjukgymnasten. Hoppas de hjälper!!! Annars blir det kotknäckaren nästa (kiropraktor).. Om inte det hjälper vet jag inte vad som händer. =/
Skulle egentligen gått ut på krogen med några vänner, men det gick inte.
Sen sitter jag och funderar på en bra frisyr. Ska klippa mig på torsdag, men vet inte vilken frisyr jag ska ha. =P Någon som kan ge mig några tips?? =D

amand
0

På söndag ska jag till Horse Show! :D

Noa-Nisse
0

#9.. du kan ju bara klippa topparna för jag tycker du passar i långt hår Skrattande

Medarbetare på Hundar.ifokus

Tindrah
0

håller med Noa_nisse :D

Fudge
0

#9, klipp tuppkam, närå skojja ;D

Zvintos
0

#13: Tror inte min pojkvän skulle bli så glad då! *skrattar*

Frida-L
0

Ninni, jag tror du skulle passa i kort hår, min danslärare har klippt sig så och hon har samma hårfärg och ansiktsform som du. Fast du är jättefin i långt hår också…

Zvintos
0

Har haft kort i flera år. Har inte haft såhär långt på säkert 10 år. =P Vill inte klippa det jättekort, men ändå göra någonting med håret.. Få till en snygg frisyr. =)

myriis
0

#16: Färga det rosa och blått! Haha xD

Tindrah
0

Vill bara säga att jag tycker att du har en jättefin frisyr nu och om jag var du skulle jag inte ändra den :D

men det blir säkert jättefint hur du nu bestämmer dig för att klippa :D

[mjuue]
0

Har lov nästa vecka :D Ska på domarutbildning i helgen. Och jag letar också efter frisyr.. *hmm* Ska till bra frisör.. måste bara hitta en :P

[mjuue]
0

Jag har just antagit en utmaning på kolydrater.ifokus. Jag ska vara utan synligt socker i 100 dagar. Synligt socker = glass,godis, chips, kakor, bullar, snacks och liknande.

Jag har ju inte ätit godis på 2.5 år så det är inge problem ;)

Gör det för min egen hälsas skulle, plus att jag älskar utmaningar och speciellt att klara dom! Jag gör det inte för att gå ner i vikt, är redan underviktig! gör det för att bli mer hälsosam o nyttig. Plus att jag är redo att gå ett steg längre med att inte äta godis.. är att inte äta synligt socker.

*håll tummarna för mej* ^^

Yuriko
0

#4 Åh, går du på internat? Förvånad Vilket/var då?

Själv tänker jag slappa i helgen ^^ Njuta av de sista lovdagarna :D

Fudge
0

Jag tycker att du kan klippa ett uppklipt V i bak! Det hade jag förut, supersnyggt ;D

KajsaM
0

Då var det Söndag ;)

Jag har lov v.10 :S

[mjuue]
0

Hej! Vet att det inte ens e fredag den 23 :P Men fanns ingen annan tråd…..

Så berättar om min helg!

Jag har varit på domarutbildning! Och är nästan Pet Class domare nu :D Snackar om musdomare :P Till musutställningar :)
Igår så köpte jag 2 st nya möss! En mamma med hennes 4-veckors dotter Kyss Jättesöta och jättetama! Dottern är inte större än en tumme…

Jag är jätteglad :D Och har nu 8 st möss!

KajsaM
0

Roligt Malin :D

Celma_jojo
0

9# Du Kan Klippa Upp håret och Klippa Lugg

[mjuue]
0

#25 Ja :) Och nu har jag bild på dom också :)

på bilden: dottern

KajsaM
0

Söt Malin ;)

Matilda_91
0

Jag håller på att byta rum med mamma och pappa och håller på att måla om väggarna+lite möbler bl.a en byrå :) Så i helgen har jag sandpapprat och målat, sandpapprat och målat..puh!

Men det blir fint ;)

KajsaM
0

Roligt Matilda! Självgjorde jag det vid nyår :D Kort sen?

[mjuue]
0

Tack :)

Matilda_91
0

klart jag lägger ut bilder Kajsa ;D

Men usch vad mycket det är att måla! Idag har jag först grundmålat en byrå, och sen målat den två gånger. Drygt med alla lådor! Imorrn ska väggarna bli vita och dom behövs målas minst två gånger.. plus att det ska spikas upp träpanel på en vägg och innan den kommer upp ska alla plankorna målas två gånger.. Och listerna ska vi inte glömma! Och inte fönstrerna heller, dom ska också målas.. puh!

KajsaM
0

Bra :D Hehe vilken Jobb!

Då vi gjorde om mamma och pappas,mitt och min brorsas rum  hade vi tapetserare, fönstergubbe (bytte fönster i hela huset) och pappas jobb la in nytt golv.

Matilda_91
0

#34: fasen vad skönt! Att någon bara kom och fixade allt ;) Men jag får nog måla själv jag, tror inte att mamma och pappa skulle gå med på att anställa folk för att måla mitt rum (a)

KajsaM
0

#34 Joo ganska skönt var det ;D Föruton att jag var sjuk och att ha gubbar springades här ;) *fniss*