väderskiftningar!

Oj det var verkligen inte lite med snö ni har fått där nere i Skåne heller!!!! Käran nån! Här har det inte snöat nåt än, men det börjar lite smått att komma lite. Däremot är det kallt, -13 imorse. Men vi har mycket snö sen förut, så det räcker!! =)
OJ vad kallt! här är det bara -1 grad! hoppas det blir varmare så snön smälter! jag kan inte fatta att all denna snö kom på EN dag! =/
Medarbetare på Hundar.ifokus

Annelie kallt?? Du skämtar! Imorse var det -27 oss mig och nu är den -17 och då är det varmt :D Då det är -13 är det så att man inte behöver vantar ;)

Kajsa_: Det har varit runt -24 som kallast här den här vintern. Det räcker gott o väl tycker jag! urs.. Gillar inte kyla, inte den minsta lilla kallgrad! hehe Längtar mig sjuk efter våren! 
ojdå! jag som tyckte att -13 grade var jätte kallt!! men ojojoj -27! usch! jag som behöver vantar och halsduk när det bara är -1 grad! hahahaha!

Hahaa, vilka mesar ni är *retas* Vi har haft -35-37 

Härlig bild Matilda-91!!! =)
Kajsa_: Vi vet att ni är tuffa där uppe i norr! hehe. Det måste ni ju vara för att överleva där! hehe.

haha, joo vi måste tåla lite ;)
haha! jaa ni där uppe i norr ni är allt bra tåliga ni! Ni är kanske som kaniner, får vinterpäls! hahah *skoja! 

Klart vi får ;) Ni borde palla er upp nån gång och köra lite skoter här uppe :D
ahh! skoter skulle jag villja åka! och sån hundsläde!! :)

Min granne i min stuga kör draghundar ;)
hahah det ser så fridfullt och fint ut när man ser det på tv!

jag vill inte ha snö! och inte så mycket på en gång!