Kanin iFokus

Kanin

Etikettfärger-teckningar-och-raser
Läst 1338 ggr
[MinRonja]
0

Belgisk jätte

Hejsan, om min pappa orkar åka till Vallentuna så ska jag köpa en belgisk jätte imorgon (eller i veckan).

Så jag vill veta exakt allt som ni kan om dem, och lite bilder skulle ej skada :) Ni får skriva exakt vad ni vill om eran BJ eller vad ni vet, så varsegoda Skrattande

Zvintos
0

Ett tips? är att läsa våran artikel om belgisk jätte, samt besöka jättekaniner.ifokus för fler artiklar. ^^

[MinRonja]
0

Okej, men vart hittar man dem? Det är jättesvårt att hitta BJ's på google, blocket osv :s

Tarja
0

#2 Vi har ett uppfödarregister inne på Jättekanin. =) Kika gärna där.

[MinRonja]
0

#3 jag kan inte åka så långt för min pappa tycker det är jobbigt för vi bor i södertälje. Finns det inte uppfödare här i södertälje eller strängnäs? ObestämdRynkar på näsan

Tarja
0

#4 Tyvärr är det väldigt dåligt med belgiskjättekaninsuppfödare här runt Södermanland och Uppland. Jag känner tyvärr inte till någon i varken Strängnäs eller Södertälje :(

[MinRonja]
0

#5 ååh vad synd Rynkar på näsan jag är helt inne på att köpa en så finns dem inte här jag bor :'(

Tarja
0

#6 De flesta uppfödare brukar kunna ordna transport, annars kan du kanske kolla inne på djurtransport.ifokus? Glad

LinneaJohaanson
0

Det finns en uppfödare i Tierp!

Mvh Linnea Johansson Kvick
Cherioshamstrar.weebly.com
Grundare av Hamsterbladet.webblogg.se

[MinRonja]
0

Jag har redan tingat en dvärgvädur som säljes på blocket :) Synd att jag inte hittade en bj men jag får köpa en när jag blir äldre, hittade en löwen kanin hanne nyss så har 3 kaniner på lör, men det ordnar sig. Hans ägare kommer nog.