Belgisk jätte
Hejsan, om min pappa orkar åka till Vallentuna så ska jag köpa en belgisk jätte imorgon (eller i veckan).
Så jag vill veta exakt allt som ni kan om dem, och lite bilder skulle ej skada :) Ni får skriva exakt vad ni vill om eran BJ eller vad ni vet, så varsegoda 
Ett tips? är att läsa våran artikel om belgisk jätte, samt besöka jättekaniner.ifokus för fler artiklar. ^^
Okej, men vart hittar man dem? Det är jättesvårt att hitta BJ's på google, blocket osv :s
#2 Vi har ett uppfödarregister inne på Jättekanin. =) Kika gärna där.
#3 jag kan inte åka så långt för min pappa tycker det är jobbigt för vi bor i södertälje. Finns det inte uppfödare här i södertälje eller strängnäs? 

#4 Tyvärr är det väldigt dåligt med belgiskjättekaninsuppfödare här runt Södermanland och Uppland. Jag känner tyvärr inte till någon i varken Strängnäs eller Södertälje :(
#5 ååh vad synd
jag är helt inne på att köpa en så finns dem inte här jag bor :'(
#6 De flesta uppfödare brukar kunna ordna transport, annars kan du kanske kolla inne på djurtransport.ifokus? 
Det finns en uppfödare i Tierp!
Mvh Linnea Johansson Kvick
Cherioshamstrar.weebly.com
Grundare av Hamsterbladet.webblogg.se
Jag har redan tingat en dvärgvädur som säljes på blocket :) Synd att jag inte hittade en bj men jag får köpa en när jag blir äldre, hittade en löwen kanin hanne nyss så har 3 kaniner på lör, men det ordnar sig. Hans ägare kommer nog.