Kanin iFokus

Kanin

Etiketttips-id-er-bloggar-och-hemsidor
Läst 871 ggr
Rorvers
0

Vilka sidor ?

Hej vilka på vilka sidor kan man köpa selar ? Bogselar. Och vilken sida tycker ni är bäst ?

conejos
0

tycker rabb-it.se är helt klar bäst :)

//sofie,medarbetare på hermelinkanin.ifokus

www.sofieskaniner.weebly.com

www.tallstigenkaniner.blogg.se

Rorvers
0

#1 Okej :) vetu ingen annan sida ? :P

Kassy
0

Jag har tänkt att köpa bogselar på rabb-it, den sidan verkar toppen! Billig och allt :)

Jag föder främst upp vädurskorsningar med inriktnng på hoppning, men även lite dvärgvädurs kullar i normalpälsat, lejonhuvat och rexpälsat.

Har för tillfället två vuxna dvärgvädurs honor till salu, en rexpälsad och en normalpälsad.

För bilder/information:Blabarskaniner.weebly.com

Inaarah
0

Rekommenderar rabb-it.se starkt. Mycket bra bemötande och service.

Popstar
0

Sen finns ju libra också (:

[BonnieL]
0

Trocaderos och Natalies selar finns också, har inte hemsideadressen, men du lär hitta dem om du söker på google. ^^

[muff]
0

Trocadero (stavning?) finns ju också ;D

riiffen
0

Länk till nathalies selar *klick* ;) alla som har köpt därifrån, som jag har pratat med har varit jättenöjda=)

medarbetare på allergier.ifokus .

Rorvers
0

Tack för alla tips? :D

gickan87
0

Lämnar ett avtryck :)

MVH Erika :)

Rorvers
0

Nu har jag beställt från natalies:) dom hade billigt ochjag ville änd¨bara ha helfärgae selar så då passade det bra ;)

conejos
0

får man fråga Vilken färg??

//sofie,medarbetare på hermelinkanin.ifokus

www.sofieskaniner.weebly.com

www.tallstigenkaniner.blogg.se

[ninnakm]
0

www.rabb-it.se räckomenderar jag starkt! Har 2 selar där i från, ska köpa 2 till. Frida är jätte trevlig och dom finns i mass afina färger, storlekar mm;) kaninerna tycker dom är sköna också (tror jag):D

Rorvers
0

#12snorgrön elr hur man ska säga hahah och blå

Fast färgerna heter egentligen Liv och klara

jag har också beställt från rabbit men eftersom jag inte ville ha mönstrade tyckte jag det var lite dyrt. Men jag rekomenderar dom oxå dom har jätte fina selar och bra kvalite!