Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 5330 ggr
Rorvers
0

Borttappad kanin.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

När jag kom hem från skolan så var min älskling Fabbe borta! Det var inge hål i buren och inge täken på att det kunde vari en räv elr något . Jag saknar han så extermt och vägrar tänka att han har dött! Jag tänker leta tills jag hittar honom ! Ni som bor i örnsköldvik i hörnett (det är någ ingen ) Men om ni gör det och ni ser min älskling Ring : 070-5143101.  jag vill ah tbx min ängel, Mitt allt.. <3

om ni ser han så jaga han inte om ni ska ta upp han, Leg er ner på marken så kmr han.

Rorvers
0

Dålig bild är kommer en annan

[vretenskaniner]
0

Vad hemskt! :( Hoppa du får tillbaka din lilla kille!

MajaL
0

Vad trist! Nålar denna tråden åt dig ett tag, så missar ingen. =)

Med vänliga hälsningar

Maja Cool

www.majalind.se

Rorvers
0

tack så mycket, det byder mycket :)

tinaLY
0

ush så hemskt. hoppas någon hittar honom!

bunnyheart
0

nej usch stackars dig :'(

Hoppas du hittar honom…

/Johanna.

Hästblogg med min hopp-ponny Nora som jag ägt i över 2 år♡♡♡

Kaninblogg♥♥♥

"För världen är du någon,

men för någon är du världen."

LadyViolet
0

Men så hemskt, hoppas verkligen att du eller någon annan hittar honom!

Rebiz
0

sätt upp lappar med foton i området. Säg att de kan få hittelön, då brukar väl folk nappa?

Hoppas han kommer hem!

Billikanin
0

Usch vad tråkigt och hemskt! Hoppas att han kommer hem snart! Lycka till!

Rorvers
0

Jag har satt ut annons i tidningen och ska sätta runt i området också. Jag har varit ute och letat i skogen. Såg grävlingen då. Men kaniner är väll snabbare än dom?

Katti
0

En lös kanin blir nog inte tagen av en grävling. Däremot kaniner i burar som grävlingen kan ha sönder… Hoppas du får hon om tillbaka!

[EricaDellsjo]
0

Nej fy vad hemskt! Blir ledsen själv när jag läser det! Hoppas du har hittat han, eller kommer göra det!

[Emmla]
0

vad hemskt! hoppas du hittar honom snart och att han inte är uppäten eller tagen av någon sådan där "djurskyddsaktivist" eller vad dem skulle kalla sig!

Rorvers
0

Jag vet att han inte har blivit tagen av en sån för det var några som hade sett han men jag hittade han inte. Det var en hund här idag o spårade han men han var nybörjare så det gick inte så bra, men kanske kmr några som är jätte duktiga nästa vecka :) Men han är ju tam och brukar aldrig springa bort så där eftersom jag brukar ha ahn lös på tomten ( jag hde inte det då ) Men jag får väll hoppas att han bara är på upptäcks färd och att han snart saknar hem.

Allt jag vill är att hitta min älskling <3

Tack för erat stöd <3

Peak303
0

Hoppas du hittar honom :'O

-'  Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt 

[Emmla]
0

ok, hoppas du hittar honom :(

Rorvers
0

ja hoppas jag med :(

[JohannaGudinge]
0

urs va hemskt. hoppas du hittar honom!

Styrke kramar! Lycka till!!

Rorvers
0

Tack tack, Buren står öppen för han om han skulle komma tbx .

Rorvers
0

lägger upp lite bilder på han .

Rorvers
0

.

[EricaDellsjo]
0

#21 shit vad han är söt!!

bunnyheart
0

Gud vad fin liten dvärgvädurs pojke du har där, hoppas du får tillbaka godingen…

/Johanna.

Kaninblogg♥♥♥

LadyViolet
0

Han är verkligen jättefin, hoppas att han kommer tillbaka!

Rorvers
0

tack tack. igår ringde några och sa att dom set han vid några som bor längre i från oss men jag var inte hemma då så kunde inte kolla. Idag så ringde en och sa att dom hittat en kanin så jag får ditt o kolla men det var en svart liten. Jag fick ta med den, men bestämde mej för att inte göra det eftersom jag inte har plats bara om inte fabbe kmr tillbaka.. och än har jag inte gett upp hoppet! Men iaf så tog en av dom som jobbade där dom hittade kanin hem den. Och han hade haft kaniner förut så. en vecka har han varit borta. Men det är ju många som har sett han och någon har varit o ätit från maten. Hoppas jag elr någon annan hittar min lillkille snart !

[Emmla]
0

ja jag hoppas verkligen att han kommer tillbaka! Men än finns det hopp, för han lever ju!Obestämd

Rorvers
0

# 26 jaa ,

Kickan90
0

Usch då :(
Jag hoppas verkligen att du får tillbaka din lilla kille, håller tummarna<3

A Working Dog, Is A Happy Dog!!!
Medarbetare på
Rexkanin & Weight Pull..!

Kassy
0

Lycka till, men det borde ju inte vara någon fara nu när det börjar bli sommar, då är det ju varmt & skönt ute & gott om gräs. På vintern skulle det ju bli värre.. Men hoppas att det inte händer!

Jag föder främst upp vädurskorsningar med inriktnng på hoppning, men även lite dvärgvädurs kullar i normalpälsat, lejonhuvat och rexpälsat.

Har för tillfället två vuxna dvärgvädurs honor till salu, en rexpälsad och en normalpälsad.

För bilder/information:Blabarskaniner.weebly.com

Jennymaria
0

Tänker på dej & håller tummarna….<3

Rorvers
0

Tack för erat stöd <3

hehe en liten rolig bild. Man kan värkligen göra allt med han <3

bunnyheart
0

Tröstkramar!

Något nytt? Har du hört något från en person/polisen?

/Johanna.

Kaninblogg♥♥♥

malin--a
0

Hoppas du snart hittar honom!!

Luckyt5
0

Hoppas att du hittar honom!

/ Tilda

myolivia
0

hoppas du hittar honom :D

riktigt synd :(

Rorvers
0

# 32 nej inget :( har kaniner bra lokalsinne ? Menar om han har sprungit bort långt tror ni det är svårt för han att hitta hem igen då ?

HelloMyyPet
0

stackarre! Det är såå synd om dig!

Kassy
0

# 36 Min kompis och hennes syrras kaniner (2 st) rymde och Vera (kompisens kanin) kom tillbaka efter ca 1,5 vecka medan Millie (lillasysterns kanin) aldrig kom tillbaka.. Även mina kaniner har rymt (av att min lillasyrra släppt ut dom) men dom skuttar tillbaka in i buren efter att man försökt få tag i dom i ca en timme. Så jag tror att kaninerna har lokalsinne nog att veta var dom "bor" och att dom har mat, vatten och trygghet där.

Hoppas det var till lite hjälp iaf <3

Jag föder främst upp vädurskorsningar med inriktnng på hoppning, men även lite dvärgvädurs kullar i normalpälsat, lejonhuvat och rexpälsat.

Har för tillfället två vuxna dvärgvädurs honor till salu, en rexpälsad och en normalpälsad.

För bilder/information:Blabarskaniner.weebly.com

Rorvers
0

okej , jag tor att han kmr tillbaka :) bara det att jag har ju Buren öppen och då kmr skatorna och tar maten. Tillomed när jag la skålen i hans hus så kröp dom in ditt ! nån som vet hur jag ska göra för att dom inte ska ta den ?

[Emmla]
0

hmmm, sätt en kraftfält runt som bara funkar för kaniner

Jennymaria
0

#40 "kraftfält" ????

[vretenskaniner]
0

#40 Vad är det för något? Förvånad

Rorvers
0

Undrar oxå vad menar du ?

[Emmla]
0

altså jag skojade kraftfält är lixom ett fält av kraft som man inte kan gå igenom det brukar finnas i tv-spel och siencfiction

ingen fattade mitt roliga skämt :(

Rorvers
0

hahah jaha x) Synd att det inte fanns nåt sånt Obestämd Skulle kunna testa med en bur som fäller igen när dom går in i den. Någon som har en sån !? Elr vet vart man kan köpa ? Dock är jag rädd att då kanske jag skulle fånga en skata och den blir stressad o dör , vill jag ju inte ! Elr i värsta fall fånga grävlingen :O fast den får någ inte plats i en sån bur. För det är Värkligen stor !! Större en en katt.Förvånad Men skulle vara snällt om någon kunde ge tips? på vart man kan köpa en sån elr andra sätt jag kan göra ;)

Kickan90
0

Det finns ju såna burar som fälls igen, men dom använder man till ex till illrar (tror jag de var).

Hör med någon lantmänaffär eller ngt liknande, hoppas du får tillbaka honom snart :)

A Working Dog, Is A Happy Dog!!!
Medarbetare på
Rexkanin & Weight Pull..!

[EricaDellsjo]
0

Jag sitter och väntar på att du ska skriva "vi hittade han!!!" Glad

bunnyheart
0

Säger samma sin #47

/Johanna.

Kaninblogg♥♥♥

Tarkie
0

Varför ha den här tråden pinnad? Tar bara onödigt med plats för andra inlägg. Då medlemmar här inte kan göra någonting. Och sen tycker jag det är onödigt att pinna den här tråden. Den är inte ens viktigt för alla medlemmar på sajten och då känns det väldigt onödigt att pinna den.

bunnyheart
0

#48 Ja precis, tråden börjar bli liiite ointressant när alla bara skriver: hoppas du hittar honom.

Skriv en ny tråd om du hittar honom i stället för jag tycker som #49 =/

/Johanna.

Kaninblogg♥♥♥

Zvintos
0

Denna tråden har varit pinnad tillräckligt länge nu, så jag är nog benägen att hålla med Tarkie.
Det är jättesynd att kaninen är borta, men vi kan inte göra mer än att hålla tummarna här på andra sidan skärmen.
Så jag tar bort den som pinnad.

Sandera-
0

Hur går det, har ni hittat honom? Nån mer som sett han?

Jag hoppas verkligen att din älskling kommer tillbaka snart!  Obestämd

/ Sandra & hennes älskade kanin Charlie Oskyldig

Rorvers
0

Neej det har jag inte :/

[Nallegardenskaniner]
0

Lämnar ett avtryck..

Hoppas du hittar han.

Rorvers
0

#54 tack <3

[Nallegardenskaniner]
0

#55 Varsegod :) <3  han är jätte fin.. ;)

Chippers
0

Jag är i samma sits som dig, min kanin är spårlöst borta! F*n vd hemskt det är att inte veta vart sin kanin är eller vad som har hänt. Gråter

Lycka till o hoppas din lille hittas eller att han hittar hem!

Rorvers
0

Tack, ja det är hemskt :( Hoppas din oxå hittar hem <3

gaabriellaaa
0

fy alltså :( men hur ser buren ut? kaniner är smarta djur, en tjej som jag känner har en kanin som tog sig ur en bur med lucka, men han fick upp den

Mumsing
0

huvva. hoppas du hittar honom! :3

Rorvers
0

han var i hagen.. och hade grävt sej ut :(

Jennymaria
0

#49 Om din kanin hade sprungit bort skulle du också vilja att så många som möjligt visste om det - för varje person som vet, ökar chanserna att hitta kaninen.

Det brukar kallas att hjälpa till. Glad

[Nalle-]
0

Sätter också ett avtryck här. Hoppas du får honom tillbaka, är allt jag kan säga..

Billikanin
0

Håller med #62! Tycker att det var bra att tråden var pinnad ett tag! Man måste ju inte läsa den bara för att den är pinnad…

[EricaDellsjo]
0

#64 håller med dig.

myolivia
0

det ända jag kan säga är att hoppas du hittar honom ;)

Rorvers
0

tack så mycke <3 2 veckor nu sen han försvan..

Brumelisa
0

Har du hittat honom?

louise-ariel
0

Gud vad tråkigt hoppas du hittar han!<3

M.v.h. Louise

Medarbetare på Scrapbooking.ifokus!

www.stormenskaniner.se

www.lollotherunner.blogg.se

louise-ariel
0

Om han kommer tillbaka sen kan du sätta på ett lås på buren det har vi på alla våra burar ett tips? bara

M.v.h. Louise

Medarbetare på Scrapbooking.ifokus!

www.stormenskaniner.se

www.lollotherunner.blogg.se

Zanta
0

åå så tråkigt :( Hoppas att ni hittar honom!

conejos
0

bara en fråga vad har du för nät på dina burar?

Hoppas du hittar honom,kram

//sofie,medarbetare på hermelinkanin.ifokus

www.sofieskaniner.weebly.com

www.tallstigenkaniner.blogg.se

Rorvers
0

nej jag ahr inte hittat honom :/ Jag är inte precis upp hoppet som alla andra i min familj och det kommer jag nog aldrig göra men jag har slutat leta. Jag vet att han lever för för en dag sen hoppade det ut nåt typ brunt grått ur våran skog den var ´mindre en en katt men jag såg inte vad det var men asså den hoppade ju lixom ut men innnan jag hann se så var den borta för våran hund såg den före mej så hon jaga bort den Rynkar på näsan Men jag tror det var han och jag har hört så många som sett han. Men den dagen han väljer att komma hem då väntar vi på honom.

Så alla vete så var han i hagen när han försvann så det var inte att han kom ut ur Buren