Kanin iFokus

Kanin

Etikettfärger-teckningar-och-raser
Läst 1015 ggr
kaninalma
0

en fråga!

hej!

jag har en dvärgkanin och ska para henne!

jag vet att dvärgvädur är renrasig ras!

men jag undrar ändå, om jag parar henne med en vädurs kanin eller en dvärg kanin, blir ungarna ändå renrasiga då eller? eler blir dom 75% dvärg och 25% vädur?

snälla, jag vill ha svar!!

[BonnieL]
0

Finns ingen ras som heter dvärgkanin eller vädurskanin.

kaninalma
0

#1 haha ojej :) vilken fail av mig :)

[BonnieL]
0

#2: Kanske ska du läsa på lite mer innan du parar henne? Flört

kaninalma
0

#3 ja tyvärr, och jag måste erkänna en sak, min kompis ppyysseenn (som hon heter här)

jag gjorde detta inlägget om att hon sökte kanin, hon gör det men jag skrev raser son inte finns, nu tror säkert alla att hon inte vet något om kaniner!och ingen vill säkert sälja kaniner till henne, hon söker en dvärrgvädur med h-bevis!

kan någon fixa så att detta med raserna som inte finns raderas! snälla, så att någon vill sälja kanin till henne!

[BonnieL]
0

#4: ppyysseenn skrev ju dock också att hon sökte vädurskanin eller dvärkanin i sin tråd kaninunge (k)

[aammE]
0

Jag tycker att du ska läsa på lite innan du parar din kanin. Glad Även om det kan vara väldigt sött med små fluffiga kaninungar så är det ett jättestort ansvar! Dessutom måste du ha ett mål med din kull, varför tar du den här kullen, vem kommer att vilja köpa dessa, kommer jag att hitta ett bra hem? Ja, det finns många frågor som man måste fråga sig själv.