Nu lägger vi ner!
Hej!
Nu slutar vi nog som uppfödare.. Känns inte värt att ha det när man typ förlorat den bästa person som någonsin kunnat hjälpa oss.. Inte för att vi inte har någon som kan hjälpa oss nu, utan för att vi inte mår bra för det vi gjort, eller gör något rätt alls >.<''!! ALLT blir fel! Så nu kommer det nog inte så mkt mer här ifrån, kanske någon kull då och då..
Vi får önska er alla andra lycka till!
/Linnea och Julia
Mvh / Julia, Linnea och kaninerna:)
Lejonhuvade kaniner och hoppkorsningar--> www.ulanea.weebly.com
Medarbetare på www.lejonkaniner.ifokus.se !
tråkigt:(
Säger samma som #1..
/;
Mvh Fijah!
Fridamanheij.blogg.se
Nejmen! Inte ska ni sluta! Försök vända det och gör något bra! Det här är ju erat intresse och ni ska inte behöva sluta om det inte är vad ni egentligen vill.
Men ni bestämmer ju själva.
Kram Johanna
Medarbetare på hermelinkanin och julen.
Besök gärna min hemsida, vinterstigens kaniner

#3 Det är bara det att nu blir vi typ hatade av massa "löwen" uppfödare..
#4: Varför då ? 
Mvh Fijah!
Fridamanheij.blogg.se

#5 För att vi gjorde ett misstag, fast vi visste inte att det var ett misstag när vi gjorde det..
#4 Äsch, strunta i det! Dom är omogna som håller på! Om man verkligen vill något så ska man kämpa för det och aldrig ge upp! Vilka hinder man än möter så får man inte låta dem ta över!
Kom igen nu! Det är bara ni som kan påverka hur ni tar emot deras "hatande". Skaka av er det och tänk att ni är bättre än dem eftersom ni inte "hatar" tillbaka!
Kram Johanna

#7 Hahah:D! Det där fick oss båda på bättre humör:)!
#8 Vad bra! :)
Kram Johanna
#7: Bra sagt där! 
Mvh Fijah!
Fridamanheij.blogg.se

Vad gjorde ni för misstag då?
Tråkigt :(
/ Johanna medarbetare på dvärgkaniner.ifokus
Rest in peace Valkyrie!

#11 Svårt att förklara hela historien, men kortfattat så svek vi en vän..
Men efter många fina komentarer så kanske det blir av att fortsätta iaf:)
Jag stör mig mest på alla uppfödare av lejonhuvad kanin som kallar dem löwen, eftersom det är fel.
Men varför ska ni bli hatade av uppfödare för att ni svikit en vän?
Jag tycker inte ni ska sluta :)
Jag tycker också att ni ska fortsätta! 
(Om det är det ni vill, ingen annan ska väl få hindra det ni vill göra?)
Mvh Fijah!
Fridamanheij.blogg.se
#13 HAHA skönaste kommentaren!
Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.
Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!
Jag tycker inte ni ska sluta om ni verkligen gillar kaniner,låt ingen hindra er från att göra det ni tycker om.Fast ni bestämmer ju själv.
//sofie,medarbetare på hermelinkanin.ifokus

#13 Nu skrev vi "löwen" innom "" för att det ej heter löwen, men det skulle låta konstigt om vi sa lejonhuvad kanin
Svårt att förklara om man inte vet hela historien..
#14 Hahah, det blir nog fortsätta, ksk inte lika stort som det var tänkt från början.. Men lite smått iaf:P
#16 Hahah, det är sant:)!
#17 Varför inte lika stort som det var tänkt? Kör på som ni själva vill!
Det är eran kaningård, ni bestämmer. Så är det bara! :D
Kram Johanna

#18 Kommer vara svårt att hitta av den färg som vi vill ha nu:)! Ksk blir större senare, men tack, det du skriver hjälper verkligen:D!<3

Vet att det har blivit ändringar på vad Medarbetare låser, men om det fortsätter komma komentarer så komer det kännas som att vi bara ville ha uppmärksamhet, vilket vi INTE ville..

#20 Tror inte det är någon som kommer tycka att ni vill ha uppmärksamhet. Man måste få skriva det man undrar över även om det handlar om beslut. Det är ju därför kategorin heter "Måste skriva av mig" 
Jag tycker lika som de som skrivit tidigare i tråden att ni ska fortsätta om ni vill! Man måste inte alltid tänka på vad andra tycker och tänker.
Lycka till!
MVH Erika :)
# 20 äsch låt dom tycka vad ni vill och kör på med eran uppfödning om det nu är det ni brinner för
A Working Dog, Is A Happy Dog!!!
Medarbetare på Rexkanin & Weight Pull..!
Jag vill höra hela historien! 
Om du orkar skriva ner den förstås hihi..
Jag tycker iallafall att ni inte ska låta sådana hinder stoppa erat största (?) intresse!!

#23 Går nog inte att skriva hela historienx'D! Så mkt detaljer som inte finns ord för:p..
Nej, det ska det inte få göra:)! Vi ska fortsätta, med samma färg, samma ras och samma mål:D!
Fortsätt, om det är erat stora intresse tycker jag ni ska satsa fullt ut! Bry er inte om människor som försöker trampa ner er. ^^
#0 Håll ut! =)
Ge inte upp! Jag vet ju inte exakt vad som hänt, men jag vet att man lär sig av misstag och blir allt klokare för varge snedsteg man tar. ;)
#0 Så svårt kan det inte vara att få tag i det färger ni vill ha ibland får man hitta nya lösningar. Jag vet hur det är att vara mindre om tyckt men det brukar vända när det går bra samt att det alltid finns kaniner och få tag på. Jag köpte mina kaniner från Göteborg även fast det finns en uppfödare här uppe i norrland men vad gör det ;).
Forsätt tycker jag det finns ingen som kan stoppa er ni är ju två så det är ju inga problem själv får man peppa sig själv ibland när det är hårda tider.

#25 Tack:D! Det ska vi verkligen göra:D!
#26 Tack, det du säger är helt sant:D!
#27 Ojojoj, du ska bara veta hur svårt det är:D! Försök hitta en isabella hane hos någon som bor i Södermanland:).. Det är inte det enklaste:D
Men tack:D<3 Det du skriver peppar och uppmuntrar en verkligen:)!
Hoppas verkligen ni stannar kvar :)
Om ni ger upp vet dom uppfödarna att dom har lyckats trampa ner er Så kämpa emot dom :)
#29 Exakt. Man får ta skit ibland, men tror man på det man gör så ska man inte ge sig. 
#28 hade jag kunnat hjälpa dig på något sätt hade jag gärna gjort det ska hålla ögonen öppna efter en isabella färgad lejon hane :)

#30 Hahah, exakt:D<3
#31 Naw. tack:D<3
Jag förstår faktiskt inte varför alla skriver "låt dom inte trampa ner er", "låt dom få tycka vad dom vill", "låt dom inte hindra er" osv.
Ingen här vet vad detta handlar om, och som det ser ut i detta fall så vet jag att så som ni beskriver det ligger det inte ens till. Det finns ingen som vill trycka ner dem, det finns ingen som vill dom illa, och framförallt så finns det ingen som försöker få dem att sluta.
Det enda var att det hänt lite saker som gör att de inte kände för att fortsätta mer, men så ligger det ju inte längre till.
Så snälla, sluta med sådana kommentarer, för det är inte så sanningen ser ut.
Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.
Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!
#33 bra skrivet emelie och jag håller med henne till fullo!

#33 Hahah, TACKx')..
Elr, skönt att höra sådana komentarer, men det känns inte så rätt när det inte riktigt är rätta komentarernax').. men vet inte vad jag ska säga då så.. Men :P.. Tack:P
Tror jag uppfattade det som om något inträffat de och att det var därför.
Men då missuppfattade jag väl hela situationen antar jag. Det var lite luddigt beskrivet i #0. 

#36 Men det gör ju inget:D!
Var så uppmuntrande med era komentarer:).. Utan de skulle vi nog inte fortsatt iaf^^.. Nu blir det nog lite dubbla bud, men svårt att förklara lix x'D
asså man är inte alltid fri att välja omständigheterna i ens liv,men man kan alltid välja vad man ska göra av omständigheterna :)