Kanin iFokus

Kanin

Etikettnamnförslag
Läst 1291 ggr
Vihed97
0

Namnförslag? :)

Jag har tingat en Svart Wienertecknad kaninhona från Liljedalens kaniner. Jag ska hämta henne i mitten utav Juli (2010).

Och jag vill ha lite NAMNFÖRSLAG! :) 
Jag har ingen bild på henne ÄN. Men han som har henne nu ska skicka någon dag. :)

Men hon är helsvart, bortsätt från att hon har vitt på nosen och upp på pannan o lite mellan öronen. :3 Alltså en rand. :) Haha, ja. Men hon är skit söt i alla fall :3

Vet nämligen inte om jag får ta bilden på hans hemsida på henne och lägga ut. Har inte frågat, så jag gör inte det. ^^

LMTninis
0

namnförslag :

Loffa

vitnos xD

pitchie

Lilja

Adore (älskar , på franska)

Mimix

♥ Hälsningar Evelina & Finaste kaninerna ♥

~ Blogg: Laoop.tk
~ Hemsida: Laoop.weebly.com

Sweetienin
0

Viktoria, jag gillar namnet som står på hemsidan! Hon passar att heta det ju! :P

Kram Johanna

Medarbetare på hermelinkanin och julen.
Besök gärna min hemsida, vinterstigens kaniner

Fanny98
0

Mitt förslag är Rut! Vet inte varför, var det första som ploppade upp i mitt huvudXD

Luckyt5
0

Viktoria, Lucy eller Ella

/ Tilda

Vihed97
0

#4 Viktoria? XD Jag heter Victoria 8) Kaninen kan ju inte heta som jag X'DD HAHA :D men tack för förslagen :)

ÄNDRINGAR!:

Jag har tingat två stycken svart wienertecknade honor!! :D 
Syskon är det :)

Dom heter Alvira och Akacia. Det är från den jag pratade om, liljedals kaniner. :) Tingade bara en till! :)

Alvira har bara vitt på pannan och nosen, alltså en rand. Akacia har också vitt på pannan och nosen, alltså en rand. Men hon har vitt på bröstet och på tassarna också :)

Tycker ni att dom ska heta Alvira och Akacia, eller ska jag komma på några andra? Jag funderar på det då jag tycker dom namnen är VÄLDIGT söta… :)

Johanna-Larsson
0

#5 Tycker du ska ha dom namnen, dom var väldigt söta! :)

Kaninbebisar till salu! Kolla Sweet Teddy för mer info & bilder!

Kolla gärna bloggen, www.thelarsson.blogg.se ~

Luckyt5
0

#5 Tycker att du ska ha kvar de namnen!

/ Tilda

Vihed97
0

Okej, då har jag kvar namnen! ;D

Denna kommentar har tagits bort.