klippa klorna ..
.. gör jag själv ;)
klipper ni klorna själv på era kaniner ?
det gör jag ellerfall.
först klippte jag hans klor hos djuraffären,
men nu klipper jag dom själv.
vad gör ni ? ;)
Klipper hos hans uppfödare som är min kompis! Han hatar att få klorna klippta efter en liten olycka när han var liten… så det känns tryggast så! Jag stressar bara upp mig själv när jag ska klippa och då smittar det av sig på honom, så att han blir mer stressad än vad han behöver bli.

okei, det är ju inte bra om han är stressad ;)

Jag klipper mina kaniners klor själv :)
jag brukar hålla min kanin medans pappa klipper klorna ^_^

jag och min kompis klipper min kanins klor, men det går inte så bra haha :)
Klipper själv.
Klipper själv på alla mina kaniner, har alltid gjort det ^^
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
Min pappa håller och jag klipper :)

det låter bra, förut klippte jag hos djuraffär men nu klipper jag själv ;)
Jag har alltid klippt själv. 

Först så klippte min mamma klorna på min kanin och nu gör jag det själv (har lärt mej hur man gör
).
klipper själv
//sofie,medarbetare på hermelinkanin.ifokus
mamma håller och jag klipper :)
Jag klipper för de mesta själv :) men ibland hjälper mamma klippa så håller jag :)
När jag klipper framtassarna sitter han bara vanligt men han gillar inte när man håller på med baktassarna så då får jag hålla så klipper mamma :) !
Jag klipper mina kaniner själv, även min mosters, så 5 kaniner =)
Jag har de liggandes i knät o så tar jag fram en tass i taget, vissa har ljusa klor o endel har mörka.. de mörka e rätt svåra men i rätt ljus går det =)
Klipper mina själv.
På belgiska jätten jag hade förut fick dock pappa hålla och jag klippte.
Gud de är jätte läskigt att klippa mörka klor tkr jag :S
klipper själv på allihopa då jag är van att klippa på en galen hund xD så jämfört med de är kaninerna ganska lugna :)
♥ Hälsningar Evelina & Finaste kaninerna ♥
~ Blogg: Laoop.tk ♥
~ Hemsida: Laoop.weebly.com ♥
Klipper klorna själv ^^

Har aldrig haft några problem att klippa klor på någon av mina kaniner

Min mamma har mina kaniner i famnen/knät och klipper medans jag håller dom så att dom inte sprattlar c:
Har alltid klippt själv.
Dock har jag ännu inte klippt på Chica, för då måste mamma hjälpa mig i och med att lilla damen envis inte vill ligga på rygg eller lyfta fram en tass i taget. Så jag och mamma får lösa det här tillsammans, imorgon tror jag, då det är kloklippningsläge. ^^

jag ska ta in oscar från hagen & klippa hans klor nu :)
Jag klipper mina kaniners klor själv 
Mvh Fijah!
Fridamanheij.blogg.se
Jag klipper alla mina själva. Dock brukar jag få hjälp av pojkvännen eller någon av mina systrar när de mest "bråkiga" ska klippas! :)
Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.
Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!
Klipper själv. Har alltid klippt klorna på hundarna och katterna hemma själv så det var självklart att jag skulle klippa på kaninen med.
Kaninen är inte så förtjust i att få sina klor klippta men det blir bättre för varje gång han inser att jag inte klippt av tassarna på honom
Att umgås med djur är att vila sin själ
Min mamma brukar hålla medans jag klipper :)

Jag brukar hålla medans pappa klipper :) Då Luddes klor är mörka så vågar jag inte klippa :P Men när det är dags för Svea att klippa hennes klor kommer jag klipa dom då jag kan klippa ljusa klor, Gör det på min hund :P

Jag håller mamma klipper, så har vi alltid gjort, men jag tror jag ska försöka att lära mig att klippa själv;) fram-tassarna är lättast, det tycker nog alla. Bak tassarna är vääääldigt jobbiga att klippa tycker Tussen och Dhalia. ;)
Jag klipper själv :) Men vissa kaniner behöver jag hjälp med då får någon hålla så klipper jag :P
Klipper själv :)
medarbetare på allergier.ifokus .
Klipper på dem med mamma eller syrran :) Dom håller i och jag klipper, våran ena kanin är så sprallig så man måste vara flera ;) Iza har jag inte behövt klippt på än :)
Kaninbebisar till salu! Kolla Sweet Teddy för mer info & bilder!
Kolla gärna bloggen, www.thelarsson.blogg.se ~
Klipper själv.
Klipper klorna själv, men på vissa behöver jag någon som håller i då dom sprattlar vid baktassarna..
Jag föder främst upp vädurskorsningar med inriktnng på hoppning, men även lite dvärgvädurs kullar i normalpälsat, lejonhuvat och rexpälsat.
Har för tillfället två vuxna dvärgvädurs honor till salu, en rexpälsad och en normalpälsad.
För bilder/information:Blabarskaniner.weebly.com
jag klipper klorna själv :)
Gör det själv på min lejonhuvade ddv, men inte på vår BJ (han sprattlar och vill inte sitta still,stark!), och på min lejonhuvade ddv/lejonhuvade gör jag det ibland själv och ibland inte, beroende på vilket hurmör hon är på (fortfarande ung, bara 5 månader) så hon kan sitta still ibland och ibland inte :D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Klipper alla mina kaniners klor själv.:)
Med vänlig hälsning,
Jenny