Kanin iFokus

Kanin

Etikettminneslunden
Läst 1260 ggr
IsabelleJ
0

R.I.P Klara

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Den 1 Juli 2010 dog min älskade Klara..
Vi vet inte vad anledningen var.. hon var min sista kanin. Hon hade en kompis innan, Ronja, dom gick ute i samma bur och hade det jättebra tillsammans, fastän honor inte brukar gå bra ihop, men dom var verkligen bästisar. Ronja dog förra året, den 17 november 2009 alltså. Klara blev ju då helt ensam så jag gick ofta ut till henne och pratade med henne. Ronja blev bara 5 år gammal, hon var min första kanin och jag älskade henne otroligt mycket.  Klara blev bara 4 år, så det var inte åldern som spökade tror inte jag. Sist jag såg henne var hon pigg och glad, och det var bara ett par dagar innan hon dog. Jag var hemma hos mamma både när Ronja och Klara dog, och dom var hos pappa, så det har ju varit dubbelt så jobbigt för mig.
Jag misstänker värmeslag på Klara, eftersom hon hade vatten och var pigg och allt.. det var ju fruktansvärt varmt ett tag, samma vecka som det var varmt dog hon ju.. så..

Saknar er båda, Ronja och Klara, ni var dom jag kunde snacka med när jag mådde dåligt, ni lyssnade, nu har jag ingen att snacka med på samma sätt längre. Älskar er, ni var dom bästa, hoppas ni har det bra nu när ni får vara tillsammans igen.
Vila i frid! <3

På bilden, Ronja till vänster och Klara till höger.

Emelie
0

Jag beklagar! R.I.P. Klara :(

Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.

Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!

IsabelleJ
0

Lägger in två bilder till, gjorde ett collage vardera.
Klara.

IsabelleJ
0

Tack så mycket, saknar henne så, saknar båda två :(

Här kommer collage på Ronja också, har inte så många bilder på henne, hon var ingen linslus direkt, hehe.

Emelie
0

Vila i frid Ronja också såklart! :(

Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.

Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!

Luckyt5
0

R.I.P Klara och Ronja :(

/ Tilda

[BonnieL]
0

Vila i frid Rynkar på näsan

Ida94
0

Vila i frid :(

Zvintos
0