Faktablad
När ni säljer kaniner, ger ni då köparen något faktablad? Beror väl på vem man säljer till också men syfter mest på privatpersoner, dvs ej uppfödare.
Om ja, vad för slags faktablad? (Har ni gjort dem själva, köpt etc)
Vad innehåller era faktablad?
Ex. Skötsel, utfodring, hantering, aktivering, sjukdomar etc.
Kastanjegårdens Kaniner
ska börja ge ett, tänker nog köpa de KAF hade, om de har kvar dE?
#1 Samma här, vill också skicka med något och funderade på deras faktablad men hittar de inte när jag kollar under materiallagret på hemsidan.
Kastanjegårdens Kaniner
Jag brukar skicka med ett jag själv skrivit ihop, till dom som vill ha eller till dom som är nybörjare på kanin.
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
Jag har tänkt göra det, men vet inte vad jag ska skriva :P
Jag gör det, ett som jag skrivit ihop själv, för att mindre barn lättare ska kunna förstå. Den är alltså ganska lättskriven, men allt som man behöver veta finns ändå med.
Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.
Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!
#5 du har inte lust att dela med dig till oss med dålig fantasi? ;)
Tar jag in en omplacerings kanin och är jourhem åt den vilket jag gjort ett par gånger och den kaninen sedan hittar ett nytt permanent hem så brukar jag ge den nya ägaren skötselråden, L80 lagen samt länken till detta forum.
#6 Jo, det är den som finns på min hemsida under "Skötselråd", så det är bara att kolla där. Dock har jag gjort om den som jag ger till köpare lite.
Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!
#6 Jo, det är den som finns på min hemsida under "Skötselråd", så det är bara att kolla där. Dock har jag gjort om den som jag ger till köpare lite.