2 Dvärgkaniner honor köpes
Jag och min dotter söker två kaniner av mindre ras mycket gärna lejonhuvad kanin,fast annan ras går bra med.Helst ungar.Dom ska vara till kel och kanske lite hoppning.
Kaninerna kommer bo ute på sommaren och inne på vintern,Vi har flera djur och har haft kanin förut.
Finns det några kaniner till oss runt örebro?
MVH Maria
Medarbetare på Chinese crested ifokus.
Linnea, www.kvickskaniner.tk har dvärgvädurar som går att tinga. Och på www.dragongarden.tk har hon lejonhuvade dvärgvädursungar. =)
Hur akut vill ni ha kaninen? :) Jag har nämligen en lejonhuvad hona som ska säljas framåt hösten, hon ska bara få sin kull först. En jättemysig och lugn hona som inte har något emot mänsklig kontakt. Hallsjös Cassandra heter hon! :)
Bild finns på http://tranbergetskaniner.webs.com/minakaniner.htm
Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.
Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!
Tack Emma!
Mvh Linnea Johansson Kvick
Cherioshamstrar.weebly.com
Grundare av Hamsterbladet.webblogg.se
Synd att ni sökte just honor.
Annars hade jag kunnat erbjudit min dvärgvädurshane som bor hos fodervård några få mil utanför örebro.
#2 Tyvärr så söker vi kaniner rätt omgående.
# 4 Tyvärr så vill vi ha honor,fast kaninen var jättefin.
Jag har honor till salu! :) Ska till örebro nu i helgen.. www.stormenskaniner.se
Kan tillägga att jag också ska till örebro i helgen!
Mvh Linnea Johansson Kvick
Cherioshamstrar.weebly.com
Grundare av Hamsterbladet.webblogg.se
Hej!
Har flera kaninungar leveransklara i slutat på veckan. Viltgula och mantlade dvärgvädurar. Alla med stamtavlor,
Bor i Nyköping du kan se lite på www.klenby.se
Koppartorps Dvärgvädurar
Kaninigård Nr: 43
Fam Dahlin
Ann
0155 52361
eller 070 660 10 18
Kan nån Medarbetare låsa tråden?
#9: Jag antar att ni hittat det ni letade efter? =)
#10 Nej det har vi inte men eftersom många har sagt att två honor inte går ihop när dom blir könsmogna vill vi nu istället köpa en han kaninunge som kommer kastreras sen och få en hon komip efter det…
MVH Maria
#11: Aha, på så vis.
Men då låser jag tråden.