Sjuk:(?
En av mina kaniner såg helt hängig ut när jag kom till burarna, låg nästan och sov i vattenkoppen, hon brukar vara väldigt pigg annars och rusa runt i buren och gilla att bli klappad,
Hennes mage är uppsvulen så tänkte på förstoppning? men hon har inte dragit päls på några veckor och fäller inte, sen känndes det som hon hadde ngt i magen? som inte rörde på sej, hennes spenar är svulna mm, men hon kan inte varit parad? inte varit i kontakt med någon hane eller så?
Är oroligt eftersom det ser ut som hon ska ger upp snart:(
Hos veterinären fick jag inte mkt hjälp häller(ringde och frågade) men dom viste inte,
// Hanna
www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner
Medarbetare på lejonkaniner.ifokus

Du borde nog fara in till vetten istället, svårt att avgöra för dem via telefon.
Mvh Fatima
Medarbetare på Lejonkaniner.ifokus http://nastansjonskaniner.webs.com
håller med #1
åk in med henne akut å lycka till!
jo veterinären ville ju inte hjälpa henne skrev ja ju, dom hade inte tid och plats för kaniner -.-
// Hanna
Ta kontakt med en annan veterinär?
Ge olja med spruta i munnen och massera magen, det fungerade för mig.
4 oseriös vet i såna fall.. inte tid elrplats för kaniner…. då skulle hon ha hänvisat dig till en annan vet å inte bara säga nej vi har inte tid å blaa blaa…
#4 har du kollat smådjursakuten i gbg? eller i kungälv (är dom inte nya där..?), tycker själv smådjursakuten är bra, annars blå stjärnan..
har veterinärtid imon:)
// Hanna
vad bra att du fick tid! lycka till med lill tjejen, har hon blivit bättre sen du skrev?
#9 gud vad skönt, hoppas det löser sig :)
Hur gick de? Antagligen bra eftersom du inte skrivit något! :)
Men gör allt du kan,exakt så var min kanin den dagen han dog! :/
Åh, hoppas det är bra med lilla gumman:o! Lycka till nu:)! Jag håller alla tummar och tår för att hon ska må bra:)!
Med Vänliga Hälsningar // Julia
http://Juliahallberg.blo.gg - Fotografi & Tonårsliv
R.I.P Premiums Syskonkärlek, min Charmör, du är den vackraste ängel himlen någonsin skådat.
"Livet är som en dans på rosor, ibland trampar man snett och kliver på taggarna - men fortsätt kämpa, snart kommer du upp på blommorna igen"
Lycka till :) Får man fråga vem det är?
♥
var hos veterinären, hon värkade piggare en igår, fick inget svar på vad det kunde vara, dom tog typ prover? och bilder på henne, skulle få bättre svar idag vad jag skulle göra, antingen var det förstoppning eller lunginflamation eller ngt,
Tyvärr tog min lilla tjej sitt sista andetag några timmar efter vi varit hos veterinären
Fick endast ett år med henne

// Hanna
Nej vad tråkigt R.I.P lilla vän…
ska du skicka in henne för att kolla va de va som hon dog av?.

#16 jag vet faktiskt inte riktigt, har inte tänkt på det ennu,
// Hanna
Men gud så tråkigt. 

Beklagar Hanna, vad trist 
Mvh Fatima
Medarbetare på Lejonkaniner.ifokus http://nastansjonskaniner.webs.com
Beklagar!
Vet precis hur de känns då min kanin dog för någon vecka sen på exakt samma sätt precis fylld 1 år.
beklagar, 
Nej vad hemskt! :'(
Va! :O Såg på din hemsida vem det var, vet inte vad jag ska säga… Många, många tröstkramar till dej Hanna<3 Vila i frid
♥

Vad tråkigt!:( jag hade också bara min kanin i ett år…
Tråden kan låsas
// Hanna