Kanin iFokus

Kanin

Etikettnamnförslag
Läst 1108 ggr
bellamollylovee
0

Ångrar mig :O

Har en dvv på 13 v, som heter Bella, men känner nu att jag skulle vilja byta namn, (hon skulle fortfarande kallas Bella, men skulle isf ha ett annat namn) usch, men det känns så fel att döpa om henne.. Vet inte riktigt vad jag ska göra.. Borde inte ha bestämt namn så fort.

Något förslag? :)

Kram Emma - medarbetare på Bloggande Ifokus.

Fotoryttarnas.se

Johanna-Larsson
0

Hade ett marsvin förut som jag döpte om varje dag typ ;) Gör nog inte så mkt om du döper om henne :) Vem vet, hon kanske inte gillar namnet heller ;)

Kaninbebisar till salu! Kolla Sweet Teddy för mer info & bilder!

Kolla gärna bloggen, www.thelarsson.blogg.se ~

alwiz
0

Jag böt inte namn på Pilot trots att det visade sig att det inte var en kille, det var ju en tjej! ^^ Så "Pilot" kanske inte är det solklaraste namnet för en hona, men jag ville inte byta. ;p
Personligen skulle jag inte byta namn. Men det är ju olika vad man tycker, och kaninen lär nog inte bry sig så mycket^^

bellamollylovee
0

1-2#Okej, ja hon har ju inte haft namnet så länge, och eftersom jag fortfarande kommer kalla henne Bella så.. Får fundera :) Men isf, någon som har ett bra engelskt namn på en hona (hon är svartbrokad) :)

Fotoryttarnas.se

tinaLY
0

Ciao Bella är fint namn (: då kan du kalla henne "Bella"

bellamollylovee
0

4 # Aa :) Gulligt ;D

Fotoryttarnas.se

Timotejj
0

Hade två kaninsyskon på lån en gång :) De hette Rubelle och Rosabella ;D

kaningodis
0

Haha, min första helt egna kanin fick heta en rad olika naman innan jag bestämde mig för ett bra namn till en hona…sedan upptäckte jag att det var en hane men gillade namnet så han fick ha ett "tjejnamn" ^^

Kastanjegårdens Kaniner

candycandye
0

Tycker du ska bestämma ett namn som du gillar, det är din lilla tös! Hon kommer säkert uppskatta namnet som du ger henne. du är ju mamman och om du ångrar dig någon gång hit eller dit gällande hennes namn så är det nog ingen fara:)

NaimaG
0

Det finns ju namn som:

Bellamee (grekiskt namn)
La Bella (La betyder den på italienska)
Bella Notte (franskt namn på ett caffé)´

Finns mycket som innehåller just Bella.

emms
0

Isabella finns ju med :)

Emma

bellamollylovee
0

6# Rubelle var suoergulligt :)

7# Låter som min kompis, hon har precis upptäckt att Ida var en kille ^^ Men det är fortfarande Ida som gäller (:

8# =)

9# Vad fina =D

10# Ja, det är ett namn jag faktist funderat på :)

Tack alla :D

Nu blir det att fundera, det finns så många fina namn :)

Fotoryttarnas.se