Sele säljes
Sprillans ny hemmasydd sele säljes!
Selen är blårandig med vit spänne, 8-modell (inte den klassiska 8-modellen man köper på zoo, utan en som är vanlig bland råttfolk - korset ligger på bröstkorgen och fördelar allt ev tryck där istället för att trycka på hals och mage, spännet hamnar uppe på ryggen. Lätt att sätta på och typ omöjlig att kränga sig ur). Koppel medföljer iom att det är "inbyggt" sas ;)
Den blev lite ful i mitten på själva koppeldelen då jag fått sy ihop två snören för att få till det - det är inget man tänker på förrän man faktiskt tittar men iom den fula delen så säljer jag den för bara 30 kr.
Selen finns i Borlänge, kan skickas mot fraktkostnad (borde landa på 6 kr).
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram
Kotten illustrerar :)
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram
Hela selen.
Den fula delen är högst upp på bilden :P
Närmre bild på den fula delen.
jättefint sele! :D Men du bor lite långt bort :/
Kaninbebisar till salu! Kolla Sweet Teddy för mer info & bilder!
Kolla gärna bloggen, www.thelarsson.blogg.se ~
En dag med posten är ju inte långt bort:p
#5 Nä, oj , läste inte allt XD Men tror nog att min kanin är liiite för liten för den selen :)
Kaninbebisar till salu! Kolla Sweet Teddy för mer info & bilder!
Kolla gärna bloggen, www.thelarsson.blogg.se ~
Fördelen med just den här modellen är att den aldrig kan bli för stor iom att man kan dra åt spännet hur långt som helst - jag skulle kunna använda samma sele till en mus om det inte vore för att snöret blir lite tjockt på ett så litet djur
Kaninen på bilden är själv liten, hon är korsning mellan hermelin och teddylöwen :P