varit lös i 4 timmar
Jag har gjort om skalman till innekanin från att ha varit utekanin i 5 år. trodde inte att han skulle ta det så bra som han gjorde. så nu har han varit i sin innebur i 3 dagar och nätter varit lite lös i rummet då och då.
men eftersom det var så fint väder idag så hade jag honom ute i trädgården idag, helt lös i nästan över 4 timmar. jag satt på altanen och tittade på tv:n så jag hade uppsikt på honom. Men han stannade i trädgården heeela tiden. efter att ha skuttat runt i en timme så la han sig i skuggan en stund och vilade. sen efter en liten stund igen så skuttade han ut i solen och solade! han riktigt välte sig i gräsmattan. han låg nästan på rygg och mös i solen! riktigt gulligt att se!
sen när jag gick in så följde han efter mig och hoppade in i buren :) HAN ÄR SÅÅÅ GO MIN LILLA SKALMAN!!! :D
(var bara tvungen att säga det)
(ca 2 år gammal bild)
(gammal bild från när han var ca 8 veckor)
Medarbetare på Hundar.ifokus
Mysigt värre! :D Han är så fin lilla skalman :)

Låter ju hur mysigt som hellst :)
Söt kille :)

Vilken sötnos!
Vad härligt :)!
♥
Han låter som en riktigt mysig liten plutt. =) Himla söt är han också!
Han påminner om min Busen tycker jag! Han verkar vara för rar!:)
Välkommen att besöka hemsidan: www.vassarnskaniner.weebly.com 

Så söt :)
Llåter ju supermysigt. ^^
Åh var mysigt! :)
ja ellerhur! :D han är världens goaste ;) och i augusti kommer han få en liten vän :)
aww han är riktigt fiin! :D och verkar hur go som helst <3

Låter jättemysigt!
Vi kan byta, jag får din underbara kanin och du får min lite mindre underbara sak som inte vill hålla sig på tomten och som gärna gnager sig ur selen och springer iväg 
Nä, skojja bara. Men ni verkar ha ett underbart liv tillsammans!
MVH Erika :)
#12 Haha, men det är lite det jag saknar. lite fart i honom. visst när han är ute så skuttar han och hoppar. men han vill gärna helst ligga och mysa ^^ hoppas att denna kaninen jag skaffar nu kommer gilla lite mer "häftig" aktivitet, typ hoppning ;P

#13 min galning som det är fart och fläkt i gillar inte att hoppa, han puttar bara ner bommarna innan han går igenom och ser duktig ut ^^
Fast det är ju ysigt med en kanin som gillar att mysa också :)
MVH Erika :)
#14 haha ååh :P men så roligt och sött!
ja visst är det det såklart! jag har haft tur med honom men också haft turen med att ha fått honom från världens bästa uppfödning ^^ enligt mig hahah.
Nej vad mysigt :) Så skulle jag också vilja ha det!
Är lite nyfiken bara, hur går det med katter? Det kan gå fort även om man har uppsikt över den menar jag.
tyvärr så har ju våra grannar 6 respektive 3 katter… alla utekatter. skalman är inte rädd för dem men det jag är rädd för är att dem ser honom som mat ^^ men jag tänker såhär. inte ska skalman hållas inne hela sitt liv bara för att det finns katter här.
en fördel är att vår hund skrämmer bort katter som kommer in på vår tomt så katterna brukar undvika att komme ner i just vår trädgård.