Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 5449 ggr
Lady-X
0

Fy-spray för kaniner?

Finns det någon spray eller annat medel som man kan ha där kaninen inte får gnaga. Min hona har en förkärlek till våra vägglister trots att hon har eget att gnaga på i sin bur bla.

emms
0

Det finns ju ett medel man kan köpa som heter Piss-off tror jag, funkar både som "fy-spray" och som att ta bort kissfläckar med tror jag?

Annars kan man ta ättika eller perfym :)

Emma

[mariia]
0

Återaktualiserar tråden, det skulle finnas nån spray till hästar som skulle funka, nån som vet namnet, eller nån annan bra spray? Har testat ättika men det älskar de att slicka på…

Emmy
0

FRinns typ någon fast för hund när den skäller. :)

[mariia]
0

okej…ja då vet jag inte vilken;)

Kickan90
0

Funkar parfym?

Har hört att man kan använda hårspry då de luktar väldigt mkt, men inget jag vet om man kan använda :O

A Working Dog, Is A Happy Dog!!!
Medarbetare på
Rexkanin & Weight Pull..!

emms
0

Muffin slutade bita på en list efter att jag hade sprutat perfym på den, så för mig funkade det :)

Emma

Kickan90
0

# ok, ska testa min hona gillar också att tugga trots, hö, pellets, morot och knäckebröd + är ute lösa i 4 timmar.

Medarbetare på

emms
0

#7 Ge henne lite pinnar istället för knäckebröd. Både nyttigt, ger kaninen något att göra och slipar ner tänderna. Knäckebröd är bara dåligt för dom :)

Emma

Kickan90
0

#8 har gett henne pinnar men hon verkar inte så intresserad utav dom :S

Nja i stora mängder är det inte så bra. Men dom får inte så jätte mkt knäcke bröd. Men ska åka till en bekant och skaffa olika pinnar, för hon verkar inte så jätte glad i björk ^^

Medarbetare på

emms
0

#9 Är det bark och blad på så brukar dom bli mer intressanta ;) Mina älskar bladen :)

Emma