Je t'aime´s Jonny.
Igår morse ringde Jonnys matte i ren panik och visste inte vad hon skulle ta sig till. Hon skulle nämligen resa bort en månad (och åka igår då tidigt på eftermiddagen), men så ringde han som skulle vara kaninvakt tidigt igår morse och sa att han inte kunde. Och hon visste ingen annan som kunde ta honom.
Hon har inte körkort eller bil och hann inte lämna honom så jag mötte upp i malmö och hämtade lillkillen, så hon ändå skulle hinna åka. Tycker sånt är så hemskt dålig stil… Och såklart fick han lov att vara här :) så nu ska lillkillen bo här i en månad medan matte är på semester!
Hon var verkligen otroligt tacksam :)
e: Regnbågen's Escobar
u: Lyktan's Årissa
Han var halvbror till min Elliot som betydde otroligt mycket för mig (han fick somna in förra året pga att han hade nått medfött fel och blev sjuk). Och Jonny är bara så grymt lik honom till sättet, och det känns som en del av Elliot (men dom var ifs halvbröder och mamman bor kvar här hemma). Så det känns underbart och hemskt på samma vis<3.
(kommer lite bilder nu så vänta kommentera till jag säger till!)
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
Juste kan ju berätta att han är från min J-kull och är 1,5år och har inte sett honom sen han flyttade för lite mer än ett år sen :)
Sådär :)
Så söt
// Hanna
www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner
Medarbetare på lejonkaniner.ifokus
Naw, vad fin han är, snällt av dig att ta hand om honom! ^^
#7 Han är otroligt fin<3
#8 Visst är han? :) Men vad ska man göra liksom …
super fin!
//sofie,medarbetare på hermelinkanin.ifokus

Jättefin ^^
Så söt
♥

Vad fint av dig att ta hand om honom. Jätte söt kille!
Mvh Fatima
Medarbetare på Lejonkaniner.ifokus http://nastansjonskaniner.webs.com
Älskar bild nummer två på honom och vilken tur att du kunde ta hand om honom.
Välkommen att besöka hemsidan: www.vassarnskaniner.weebly.com 
Gud vad söt! :) Vad bra att du kunde ta hand om honom. Dålig stil av den andra att säga nej i sista sekund.
Man smälter när man ser kaninen!:D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Tack allihopa!
Det känns faktiskt helt underbart att ha honom här hemma :) Han är ju bara så grymt underbar och charmig! :)
åhh, vilken sötnos! ;)

Gu vilken sötnöt:D<3
Mvh / Julia, Linnea och kaninerna:)
Lejonhuvade kaniner och hoppkorsningar--> www.ulanea.weebly.com
Medarbetare på www.lejonkaniner.ifokus.se !