sthlms kaninträff:)
Hej :)
Jag och min kompis BellaO är sugna på att gå på en kaninträff. Men eftersom sökfuktionen inte funkar för oss så vet vi inte riktigt fall det kanske redan finns en tråd om detta.
Men fall det inte så skulle vi vilja ha en :) Vi vet inte riktigt var, ge gärna förslag på plats även datum (gärna ganska snart) ;)
Vi kan göra te x. hoppa, grilla, fota ev någon slag tävling:P Vi kan ju komma på mer sen.
Så, ngn som e sugen på sthmlsträff? ;)
Hanna & Gabbe
Putt
Bor i Uppsala men kan tänka mig att vara med 
Mvh Linnea Johansson Kvick
Cherioshamstrar.weebly.com
Grundare av Hamsterbladet.webblogg.se
mitt i sommaren blir nog svårt med alla som har olika semestrar… däremot när skolan börjat kanske?

Jag vill självklart vara med ! :)
/ Johanna medarbetare på dvärgkaniner.ifokus
Rest in peace Valkyrie!
jag hänger på =D

När kan vi ha den då? kan ju bestämma någon gång de flesta kan.
Jobbigt att vänta till augusti :(
Rest in peace Valkyrie!
#6 Ja vi kan ju försöka bestämma ett datum i sommar, jag tror det kan bli ganska svårt som sstorm säger. Men jag och min kompis tycker också att det känns lite tråkigt att vänta ända till augusti.
Men vad sägs som någon gång i juli? Eller själv så är jag ju i och för sig bortrest några dagar då och det kanske är ganska många som är borta vid midsommar (?), det är väl i juli? :P Annars kanske man kan ha någon gång i typ slutet av juni, så man hinner planera lite också?
Vad tycker ni?
#7 hela juli är jag borta iaf, och slutet av juni

Skulle också kunna vara med, om tillräckligt många är med kasnke vi kan fixa någon slags hopptävling eller nåt? :)
Jag kan iallafall hela sommaren.
/Celine
~
~www.sthlmsryttarna.blogg.se~
~Medrabetare på galopp
~Guldkustens kaninuppfödning~
#Vad kul! :)
Men jag tänkte att det kanske skulle vara bra att försöka komma på något datum.
Eller annars så har jag sett att några brukat skriva upp kanske tre olika datum så får man skriva upp under den där man kan och så blir det, det datumet som har flest på sin lista.
Kul att så måga e med:)
hanna då, midsommar e i juni:P
Vet inte vad jag tkr för datum… Känns jobbigt att vänta till augusti, men kan ju vara värt det om fler kan då:)
Hade varit roligt! Men jag känner ju inte en kotte inom kaninvärlden..
Mvh Henriette
Fornuddens Möss
Naked Curls (Sphynx)
Uppfödning av möss, reptiler och katter i raserna Sphynx och Cornish rex.
#12 och precis därför ska du komma, för att lära känna! =P
Jag känner inga kaninfolk i stockholm så bra, men det är ju det som är kul =D
Vi kommer nog gärna! Jag, Curman och mina barn!
Putt
Jag skulle gärna vara med . Vet en superstor äng här nära mig där man kan vara , lättare för aktiviteter osv då
MVH Elin
#16 Vad kul :) Var ligger ängen?
Men nu så är det nog bra om vi börjar bestämma datum.. Juni? Juli? :P

Det pratades förut om att dancehall och sstorm skulle ha efter sommaren, är det fortfarande aktuellt?
Rest in peace Valkyrie!
#18 japp, de är fortf aktuellt :) Vi har dessutom ev. fixat så att vi har lite pengar att få röra oss med… men om de här annordnas kanske de inte blir lika roligt för oss…

19# Nej jag förstår, men då tycker jag nog vi väntar till eran träff =)
Rest in peace Valkyrie!
#20 vi har fixat en junior grupp inom sthlms kaf där vi som juniorer fått pengar att röra oss med. Så om vi anordnar något kommer de bli runt september skulle jag gissa och att de är sthlms KAF som står som arrangör. Där kommer de isf vara hoppning, PET uts osv. som tänkt. Men om ni vill annordna en träff bara så gör de, för de kan dröja till sep som sagt
#22 isf får ju alla som vill komma ^^

23# Ja men jag tänkte om de annonserade om det =)
Rest in peace Valkyrie!
#17 den ligger ungefär en kvart ifrån mig :) Och jag bor i skogås.
MVH Elin

Jag bor i älvsjö =)
Men vi kan ju ha en liten träff, men när?
Rest in peace Valkyrie!
#26 då bor du väldigt nära mig ju :D vad kul hehe
MVH Elin
Jag skulle jätte gärna komma men tyvärr är jag borta nästan hela lovet :/

Okej vad synd, men vart skulle man kunna ha träffen isf och vilka vill komma?
Rest in peace Valkyrie!
Jag vill komma!! ,
MVH Elin
Jag vill också komma :)

Jag med ;P
/Celine
~
~www.sthlmsryttarna.blogg.se~
~Medrabetare på galopp
~Guldkustens kaninuppfödning~
okej, asso vi (jag och utekaninen) tycker att vi borde bestämma datum, annars kommer det nog inte bli av;)
Så, lite förslag?
Runt den 20 juli?:)
Jag vill komma men jag skulle säkert vara yngst, inge kul ._. (12 år >_<)
Vänliga Hälsningar Lina

#34 Jag är också 12 , 13 om två veckor:)
Har ingen kanin just nu men jag följer gärna med/ kanske ska kan hänga med dig Valkyrie/Johanna
Ålder spelar ju ingen roll ;) själv är jag 14 :)
MVH Elin
#34 Jag är också (#35) 13 :) Men ålder spelar somsagt ingen roll.
Men vad tycker ni låter 20 juli bra?
Så kanske man kan skapa en ny tråd med en lista där man kan skriva upp dom som kan? ;P

#37 vilken dag är borta på ons

20 hyr jag eventuellt häst…
Rest in peace Valkyrie!
#39 Men det är ok. Jag bara tog det första datumet jag kom på, du får gärna säga ett annat när du kan :)
jupp, vi tog bara förslag;) Runt den 20, det behöver ju inte vara exakt den 20 då. Men skule vara bra med lite förslag iallafall om vilket datum, annars har jag en kännsla av att vi inte kommer komma så långt;)
#34 ålder spelar ingen roll, bara kul när det kommer mer folk:) Tror vi ändå är ganska mycket i olika åldrar;)
Jag kommer jättegärna! Beror bara på vilket datum det är :)
#42 Vad kul! Ja datum kan ju vara bra att veta nu :)

ska det vara hopp tävling?
Ska man ta med sig jinder då?
#44 ja, om man vil kan vi ha hopptävling:) Det beror ju lite på hur många och så, men det kanske inte blir jätteseriöst, utan då bara lite hoppning för kul och så, om ingen nu vill vara dommare dvs;)
Långbro Park finns ju. Lite hundar kanske men dom springer alldrig fram till mina kaniner iallafall. Och det ligger ju nära älvsjö där några verka bo. Och jag är gärna med men jag är inte hemma 20 juli.
Okej :) Vet inte riktigt fall jag är hemma på 20 juli heller faktsikt :P
Men någon som har något bra datum vi kan ta? Parker finns det ju många av så det tror jag löser sig bra :)
#46 Det låter bra :) Inte för att jag vet vad det ligger men det är säkert bra ;)
Jag kan inte efter 10 juli så ngn gång i slutet av juni/början av juli?

vart är det någon stans?
Rest in peace Valkyrie!
#49 tror inte det är bestämt
men i någon park någonstans dit alla har rätt lätt att ta sig ^^
Tänkte bara säga att jag pratat med emelie och vi ska försöka fixa ngt så fort hon kommer hem :) sen sommar blir de nog troligtvis

51# Längtar :) När ungefär?
Hur lång kommer träffen vara?
Rest in peace Valkyrie!
#52 när är jätte svårt att säga tyvärr… Så länge som folk stannar håller de väl i sig ;)

53# Okej :) men typ i augusti eller?
Rest in peace Valkyrie!
#54 skulle tro de, för när emelie kommer hem åker jag bort ;) Iofs bara i sverige så vi kommer kunna planera ändå

Okej =)
Rest in peace Valkyrie!