Göteborgsträff - Slottsskogen
Jag hade tänkt att vi ska ha en kaninträff i slottsskogen nu igen. Datum är inte bestämt, så jag hade tänkt att vi kan bestämma ett datum framöver (helst en lördag), så får vi se hur många som kan komma. :)
Jag kan ;)
♥
Vad säger alla om redan denna lördagen som kommer, eller kanske nästa? ^^,
Jag vill, och kommer självklart om jag är hemma! ^^
Kan dock inte från och med imorn den 28/6 till den 16/7.. (a)
Sommarjobb + ev bortrest, men kan bli så att jag är hemma redan den 10. Men tror inte det. ;)
Oj vi skrev typ samtidigt Ida! ^^
Kan kanske denna som kommer, ska kolla!
#4 Toppen, jag vill ha den så snart som möjligt. För om några veckor reser jag bort. =)
Kan troligtvis på lördag! ^^
Mamma sa att det ju ska bli väldigt varmt till helgen och är det liksom 25 grader i skuggan är det inte schysst mot Chica att åka först 1 timme ner och sen 1 timme hem. Så vi får se på vädret, annars kan jag ta bussen ner själv. :)
#6 Ojdå, att det ska bli så varmt :O om det blir det så gäller det att ha med mycket vatten och svalkande saker.
Kanske kan i helgen! :) Mamma visste inte om vi skulle göra något då än…
♥
kan ev i hälgen, kan inte 19-24 Juli (då är det Gothia:P)
// Hanna
www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner
Medarbetare på lejonkaniner.ifokus
Jag kan! :D
Kramar / Julia (=
Dock kommer jag undvika hopplekarna eftersom vi inte har någon erfarenhet av det, men om någon annan vill pröva sig på min kille får dem gärna det! :S
Kramar / Julia (=
Ändrar tyvärr till att jag inte kan.
På mitt sommarjobb hände nu en grej som gör att jag måste vara där hela lördag, så tyvärr kan jag ju inte. :(
Kan däremot söndag, skulle jag tro..
Jag kan inte denna helgen. Jag har ingen skjuts, mamma vill inte skjutsa mej när det ska vara 30+ och säkert proppfullt med folk. Och på söndagen blir det nog tävling tror jag… Så jag kan inte! :(
♥
vi struntar i denna helgen då och ser om vi kan ta det längre fram :)
#13 vilka har tävling? ^^,
Trestads, men nu sa mamma att jag inte får skjuts dit heller ><
♥