Månadens Kanin Juni
Här får ni lägga in bilder på era kaniner och i slutet av denna månad kommer vi välja ut 5 bidrag som ni medlemmar får rösta på.
Vinnaren får sin bild publicerad i en artikel på sajten, tillsammans med en liten text om själva kaninen/kaninerna på bilden.
I år kommer även vinnarna att hamna i en kalender för år 2011.
När det gått 1 år får alla medlemmar här inne på iFokus vara med och rösta fram Årets Kanin! Vinnaren kommer att få ett pris.
Regler:
- 1 bidrag per person. Ett byte tillåtet, skriv då från vilket bidrag du byter. Ex "#9, byter till detta bidrag". Detta för att underlätta för oss när vi tar bort ditt gamla bidrag.
- Bilden ska vara tagen av dig, eller att du har tillstånd att använda den (bilden ska då föreställa din kanin).
- Bilden kan vara på 1 eller flera kaniner men det är alltså bara 1 kort per person som gäller.
- Bilden bör ha någon form av anknytning till månaden.
- Man får lägga upp bilder för den gällande månaden fram till den 25:e varje månad , sedan väljs 5 bilder ut till röstningen som pågår under en vecka.
Lycka till!
Vill påminna er om att inte skriva några kommentarer gällande att någons kanin är söt eller liknande. Detta för att hålla tråden så ren som möjligt och underlätta när vi kollar igenom den. Om ni har några frågor gällande tävlingen kan ni skicka ett PM till mig.
Mina Kaninunge Lapin , bilden är fotad 1 juni :D
♥ Hälsningar Evelina & Finaste kaninerna ♥
~ Blogg: Laoop.tk ♥
~ Hemsida: Laoop.weebly.com ♥
Min lilla Stella :D
-' Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt

Söta Aqleya första gången ute.. Saknar henne otroligt:(! Men hon har det bra hos sin nya ägare:)<3
Mvh / Julia, Linnea och kaninerna:)
Lejonhuvade kaniner och hoppkorsningar--> www.ulanea.weebly.com
Medarbetare på www.lejonkaniner.ifokus.se !
Aska paska:D
// Hanna
www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner
Medarbetare på lejonkaniner.ifokus

På denna bilden är det min rex-dvärgvädur flicka på 8 veckor :D <3
A Working Dog, Is A Happy Dog!!!
Medarbetare på Rexkanin & Weight Pull..!

#1 Hihi, vad kul att du valde Chica som tilltalsnamn x3 Vart så glad när jag såg de 
Jag föder främst upp vädurskorsningar med inriktnng på hoppning, men även lite dvärgvädurs kullar i normalpälsat, lejonhuvat och rexpälsat.
Har för tillfället två vuxna dvärgvädurs honor till salu, en rexpälsad och en normalpälsad.
För bilder/information:Blabarskaniner.weebly.com

min lilla söta Nikita som jag ska hämta på söndag! älskar henne redan! <3 (Hon är en dvärgteddyvädur)

Får man lägga in en bild med sin egen kanin och med sin kompis kanin om man har fått tillstånd för kompisen att lägga in den såklart 
Hälsningar Jossan
Kika gärna in på min blogg: http://www.kaninhopparen.blogg.se
#42: Ja, det är helt OK.

Hihi vad ska man säga om denna bild? :D
/Johanna.
Hästblogg med min hopp-ponny Nora som jag ägt i över 2 år♡♡♡
Kaninblogg♥♥♥
"För världen är du någon,
men för någon är du världen."

Tänkte ta en bild med både Mimmi och Luckyt5´s kanin Maja, men tog den här istället. Det är Mimmi när hon är i en Hage hos Luckyt5´s morfar! <33
Hälsningar Jossan
Kika gärna in på min blogg: http://www.kaninhopparen.blogg.se
jag byter till denna bild om det är okej?:)
//sofie,medarbetare på hermelinkanin.ifokus
Jag bidrar med min prinsessa utan namn :)
/Johanna <3
Kaninbebisar till salu! Kolla Sweet Teddy för mer info & bilder!
Kolla gärna bloggen, www.thelarsson.blogg.se ~

Min älskling Boss! :D
min kompis Ellinor har köpt henne!
Hon är jätte sööt!<3

Låser denna då tiden gick ut den 25/6. Tyvärr kommer alltså inte bidrag #69 med denna månad.