glad midsommar!
På er alla kanin lovers. Ta det lugnt ikväll ni som nu ska festa ikväll. Mvh john
Glad midsommar!
Själv ska man jobba ikväll.
Mindre roligt för mig, men desto roligare för plånboken. 
Glad midsommar!

Glad midsommar 
Glad midsommar! (även fast jag hatar midsommar … så den blri inge vidare kul för mig.)

Glad midsommar till er alla :)
Glad midsommar på alla 
Glad midsommar! ^^
Glad midsommar!! =D
Ikväll blir det ingen fest för min del men imorgon blir det midsommarfestande i efterskott x)
Tjohoo!
btw…..Varför firar man egentligen midsommar?
Glad midsommar! :)
Idag har jag tvättid det är ju SÅ party. 

Glad midsommar alla! :)
Glad midsommar på er alla!
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Glad midsommar önskar Tarja, Olley, Sessan, Blackie, Fia, Bella, Ällie, Dino, Bandito, Flisa, Steffi, Milky & Lies 

Glad midsommar! :D // Anna, Tjoffsen och Xtra
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus
glad midsommar önskar Mumin och jag! :)
Glad midsommar önskar Shajli, Melissa, Leah, Kassy och jag! ;)
Tyvärr vart det inte så att jag fick hem Wiggo..:'( R.I.P. Wiggo <3
Jag föder främst upp vädurskorsningar med inriktnng på hoppning, men även lite dvärgvädurs kullar i normalpälsat, lejonhuvat och rexpälsat.
Har för tillfället två vuxna dvärgvädurs honor till salu, en rexpälsad och en normalpälsad.
För bilder/information:Blabarskaniner.weebly.com
Glad Midsommar!:D
//Hannah, Pigge, Tequila, Killen, Vips, Blomma och Sötis
Inget festande idag, det gjorde vi igår;), men ska vara hemma och så kommer massa vi känner:P
// Hanna
www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner
Medarbetare på lejonkaniner.ifokus
Glad midsommar önskar jag, Muffin, Nessie, Junior, Alex och nya frassebebisen Max som kom hit idag! :D
Emma
Glad midsommar önskar jag och Gandalf
Glad midsommar! :) / Lisen & Chica
Hoppas alla hade en härlig dag! :)
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin
Glad midsommar önskar Johanna, Theodor, Curt, Frasse & Gullan :)
Fest hela natten long för mej ;) Men är ju bara 13 så får dricka Portella och äta ostbågar ;)
Kaninbebisar till salu! Kolla Sweet Teddy för mer info & bilder!
Kolla gärna bloggen, www.thelarsson.blogg.se ~
Jag har haft en trevig midsommar på ett ställe som heter "Hägnan" där finns det massor av olika djur att kolla på, bland annan KANINER, men tyvärr så var det en av kaninerna som inte mådde så bra, den låg bara på sida och flämtade jättelänge (var där en kort sväng och reagerade på att den inte mådde bra, kom tillbaka 45min senare och den låg fortfarande kvar). Efter som att det var en rex så listade jag ut vilken uppfödare ungen tillhörde egentligen (hägnan lånar djur från folk) så jag ringde en vän till den uppfödaren och berättade hur det låg till med ungen samt kontaktade en person i personalen. Jag fick gå in till kaninerna och klämma, känna och lyssna på ungens mage. Tydligen var de ovana vid bete och uppfödaren hade sagt att de INTE skulle ha någon pellets ALLS efter som att de blev dåliga i magen men ändå så stod det en JÄTTESTOR skål (typ hundmatskål till 4-5 lite äldre ungar) med pellets där inne + att massor med barn stod och matade dem med blad och solen låg direkt på buren.
Men nu tog de i alla fall bort pelletsen och jag skall dit imorgon och se hur den mår, stackars lilla bebis. Den verkade dock pigg när jag gick. Det var jättemånga som kom fram till mig och frågade om jag var veterinär.
Jag förklarade att jag "bara" höll på med kaniner mycket/födde upp kaniner så de frågade om mitt nummer för att kunna ringa och be om råd, det var kul. 

Glad midsommar! :]
MVH.
Louise T
Medarbetare på Dvärgkaniner.ifokus.
" Everybody needs inspiration "
#23 Det var bra gjort ;) Tråkigt att dom inte lyssnar :/ Skriv imorn hur dom hade det ;) Spännande att läsa, men ändå hemskt :/
Stackars kaniner :)
#25 Ja, jag ska dit efter att jag har tvättat klart och min kusin har vaknat. :)
#26 Okej :)

Glad midsommar!
#23 Bra gjort, jag var nyss på en djurpark där jag såg en kanin som inte mådde bra. Jag sa då till dock verkade tjejen inte bry sig och trodde jag var typ ett litet barn som inte visste. Hon sa att hon skulle skicka någon att kolla dock tror jag aldrig det blev av. Och jag har tyvärr inte möjlighet att fara dit igen och kolla då jag bor nästan 20 mil ifrån.
Mvh Fatima
Medarbetare på Lejonkaniner.ifokus http://nastansjonskaniner.webs.com

Glad dagen efter midsommar önskar Julia, Linnea, Cosmos, Cliopatra, Chanelle, Amazing, Tobbe, Adidas, Örat, Nelly, Fläcken, Hare, Snutten och sist och minst, Mini x'D<3
Mvh / Julia, Linnea och kaninerna:)
Lejonhuvade kaniner och hoppkorsningar--> www.ulanea.weebly.com
Medarbetare på www.lejonkaniner.ifokus.se !

#23 Oj, det var riktigt bra:D
Mvh / Julia, Linnea och kaninerna:)
Lejonhuvade kaniner och hoppkorsningar--> www.ulanea.weebly.com
Medarbetare på www.lejonkaniner.ifokus.se !