Måste bara berätta :S
Idag när jag och min kompis var ute och red ringde pappa, gissa vad han berättade då!?
Jo två av mina älskade kaninungar hade rymt från hagen (som står bredvid skogen) Han och min lillasyster visste vart den ena var , men de fick inte tag på henne. De va ju slutet på den sköna ridturen , de vart till o galoppera så snabbt de gick hem för att leta efter akninen (Flap Jack) När vi kom hem hade dom få¨ngat Babbie som va den ena kaninen som rymt. Men Flap Jack var helt försvunnen ! Vi letade i kanske 1 timma om inte mer , vi var 4 människor och två hundar som letade (hundarna var självklart i koppel då vi inte ville att doms kulle äta upp akninen) Precis när vi skulle ge upp och gå in så såg jag i ögonvrån hur någonting rörde sej under en hög med gamla bildäck , åh jovisst var det Flap Jack som satt där under helt oberörd ! Åh , guuud vad lättad jag blev :D Har nog aldrig blivit gladare av o se en förvånad liten kanin när man lyfter bort massor av däck för att få fram honom ;P
Ja , så ser dagarna ut hemma hoss mej xD
//Evelina & en busig kaninunge ^^

♥ Hälsningar Evelina & Finaste kaninerna ♥
~ Blogg: Laoop.tk ♥
~ Hemsida: Laoop.weebly.com ♥
Så tur att allt slutade bra!
Var det ingen som vaktade kaninerna i hagen?
Kastanjegårdens Kaniner
#1 Väldigt tur :D
Min pappa och lillesyster var ju hemma och pappa kollar till dom med jämna mellan rum och hagen var så säker den kan bli men på nåt vis hade två ungar pressat sej igenom ett hål i gallret som var lite uttöjt och inn i hagen bredvid där hålen i gallret är mkt större så hade dom gått ut den vägen :O Men nu kommer dom inte få vara i den hagen mer iaf !
#2 Okej, ja det går snabbt när de väl rymmer, räcker med att man vänder sig bort en kort stund så kan de ha kommit långt.
Men som sagt tur att allt gick bra!
Kastanjegårdens Kaniner
#3 Ja , vart så orolig ett tag rävar fåglar o katter Och alla ndra farliga djur som kunnat skada honom !
Men nu kan jag sova lungt iaf , skulle nog inte sova en blund om jag inte hittat honom :O