Kanin iFokus

Kanin

Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 1345 ggr
Rebiz
0

Grekland!

Tankte bara beratta att jag ar i Grekland justnu,riktigt skoont =) Omkring 30grader pa dagarna,inte helt fel!

Sag daremot en grej nar jag var inne pa en djuraffar harom dagen. Tva kaniner log pa golvet i en pytteliten bur, hade knappt nogot underlag,ingen mat i skalen och vattenflaskan!! Den var det ackligste jag sett. Alledens brun/gron i hela flaskan, och det var inte en droppe vatten i den. Tyckte saa  synd om kaninerna, ena lejonhuvad. Det var typ samma  varme inne i affaren som ute, jattevarmt for dom=( Ska ga dit igen och kolla om de fatt vatten, annars maste jag ju saga till  dom.

Aja, hoppas ni hardet bra i Sverige med era kaniner=) saknar mina massor!<3

[Emmla]
0

jooo i andra länder är det ofta så, i Malysia såg jag en kanin sitta i en 20 gånger 50 bur och ha en jätte infekterad nos och ingen mat och det var nätgolv i buren.

Jag försökte prata med hon som ägde affären men hon kunde inte engelska :(

[molly-macy-ajax]
0

Gud vad hemskt :(

fripe
0

Vad ska du göra om dom inte har vatten nästa gång du går ditt?

Fralice
0

Härligt,ska dit om en vecka!Vart är du?:)

[PinguLikesMusic]
0

Usch, försök prata med dom! När vi var i Australien så var det en hund som åkte på ett "flak" lixom utan kanter… där stod den fastbunden och parerade… :( Med de e ju typ lagligt.

Johanna-Larsson
0

Hade dom fått vatten? :)

Kaninbebisar till salu! Kolla Sweet Teddy för mer info & bilder!

Kolla gärna bloggen, www.thelarsson.blogg.se ~

kaninjosse
0

Gå dit och ha denna text nerskriven annars:

(Djur behöver vatten och mat! på grekiska) o så kan du peka ;)

?a ??a ??e?????ta? ?e?? ?a? fa??t?!

Rexkanin
0

Vad hemska dem människorna är! :(

Likadant när jag var på Naxos i Grekland så var vi ute och åkte fyrhjuling och stannade vid en mack. Där var det en katt med 2 ungar. Den ena katt ungen hade typ nått handikapp så den ramlade hela tiden när den gick och hade jätteproblem X( Den var jättesöt men kunde nästan inte gå :'(

//Johanna - Medarbetare på Rexkanin.iFokus

GUDÖ'S KANINER - gudoskaniner.weebly.com

Rebiz
0

#4 For tillfallet pa naxos, ska till en annan o idag!

#5 Usch !

#6 Japp, de har fatt vatten, men i Smutsiga flaskor =\

#8 aw, stackarn =(

De hade fatt vatten och varsin bur nu (ena har fatt flytta till en liten hamsterbur typ?). Finns ju inte sa mycket att gora precis! De hade pellets ocksa, fast dom hade bara slangt in det pa burgolvet..

malin--a
0

Såg oxå en kanin när jag var i grekland, en liten holländartecknad, tror de va en hermelin, som satt i en skoaffär. Det var väldigt hög musik som spelades så man kan ju undra hur bra den egentligen mådde…Obestämd

Fralice
0

Ok jag ska till Rhodos ;)

kaninjosse
0

#11 Jag med! =)

På mallorca var det en djurmarknad med magra hästar och kycklingar/kaniner ihopträngda i små burar i stekandes sol…

Rexkanin
0

#12  :'(

//Johanna - Medarbetare på Rexkanin.iFokus

GUDÖ'S KANINER - gudoskaniner.weebly.com