Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 812 ggr
Kassy
0

Kaninhane sökes!

Söker en kaninhane i närheten av Hudiksvall, Sundsvall, Bjuråker hållet (Gävleborg). Tänkt som avelshane, kan lånas, ha på foder eller köpa. Kraven är att det ska vara dvärgvädur och helst vit med blå ögon.

Har jag glömt något så fråga bara =)

Jag föder främst upp vädurskorsningar med inriktnng på hoppning, men även lite dvärgvädurs kullar i normalpälsat, lejonhuvat och rexpälsat.

Har för tillfället två vuxna dvärgvädurs honor till salu, en rexpälsad och en normalpälsad.

För bilder/information:Blabarskaniner.weebly.com

[BonnieL]
0

Har du några krav på stamtavla/härstamningsbevis, mini eller max-ålder, utställningsbar? osv.

[aammE]
0

Jag har en lejonhuvad dvärgvädur han är enkelmanad så ungarna behöver ej få man om honan inte har man , vit m. blåa ögon. Har gett fina färger på ungarna med enfärgad hona, uuuunderbart temprament. Kan lånas ut till PARNING när jag är i Sundsvall (Matfors), det är i Augusti. Har härstamningsbevis. Glad

Pris för parning: 300kr eller en avkomma.

Kassy
0

# 1 Inga krav, men gärna stamtavla och måste vara under 5 år ;)

# 2 Låter helt suveränt! Hur gammal är han?

Jag föder främst upp vädurskorsningar med inriktnng på hoppning, men även lite dvärgvädurs kullar i normalpälsat, lejonhuvat och rexpälsat.

Har för tillfället två vuxna dvärgvädurs honor till salu, en rexpälsad och en normalpälsad.

Kassy
0

Hur skickar man personliga meddelanden?

[vretenskaniner]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har en fin herre på drygt 1 år. Ingen stamtavla.
Vit blåögd dvärgvädur med riktig fin kropp och huvud. Jättekelig och älskar uppmärksamhet!

Hans kullsyster är märkt med stamtavla, vi valde då att inte märka honom då ägaren gjorde det själv, inte på ett bra sätt…

Men alla hans mor och far föräldrar är vit blåögda, och vad jag kommer ihåg, hade de bra poäng, inga under 90 p.

200 kr och finns i Uppsala, transport går nog att ordna!

Tävlingsbok medföljer då han tävlar inom SKHRF :)

[Wera]
0

#4 Man går in på personens personliga sajt och så går man in på "kontakta mig" elr något sånt i menyn.

PM:ar dig ja! :)

[aammE]
0

#3 Ursäkta för att jag inte kollade i tråden. Oskyldig Han är strax över ett år gammal.

Du kan ju kolla lite på min hemsida också, http://emmasundberg.webs.com/ där finns det bilder på hans förra kull och lite information åså.

Kassy
0

Har beslutat mig att jag vill köpa en hane, någon som har en dvv tillsalu?

Kassy
0

Putt

[Wera]
0

#8 Finns ju en hane i #5 :P

Kassy
0

# 10 Jag vet, hörde med henne men hennes kanin hade rymt :/