Kanin iFokus

Kanin

Etikettmat-och-utfodring
Läst 410 ggr
Kassy
0

Torkade frukter/växter

Hur ska det se ut när det är klart? Kan äpplena var lite funktiga eller är dom inte klara då? Kan man ge det mitt i vintern och är det fortfarande fräscht då?

Jag föder främst upp vädurskorsningar med inriktnng på hoppning, men även lite dvärgvädurs kullar i normalpälsat, lejonhuvat och rexpälsat.

Har för tillfället två vuxna dvärgvädurs honor till salu, en rexpälsad och en normalpälsad.

För bilder/information:Blabarskaniner.weebly.com

emms
0

Dom flesta grönsakerna och frukterna brukar bli gummiaktiga när dom är torkade :)

Emma

Kassy
0

# 1 Okej, tack ;) Men håller det hela vintern om man har det i Big Pack burkar med lock?

Jag föder främst upp vädurskorsningar med inriktnng på hoppning, men även lite dvärgvädurs kullar i normalpälsat, lejonhuvat och rexpälsat.

Har för tillfället två vuxna dvärgvädurs honor till salu, en rexpälsad och en normalpälsad.

emms
0

#2 Ja det bör hålla :) Kanske bra att göra ett litet hål i sidan så att det inte blir instängt? :)

Emma

Kassy
0

Oki, tack ;)