Torkade frukter/växter
Hur ska det se ut när det är klart? Kan äpplena var lite funktiga eller är dom inte klara då? Kan man ge det mitt i vintern och är det fortfarande fräscht då?
Jag föder främst upp vädurskorsningar med inriktnng på hoppning, men även lite dvärgvädurs kullar i normalpälsat, lejonhuvat och rexpälsat.
Har för tillfället två vuxna dvärgvädurs honor till salu, en rexpälsad och en normalpälsad.
För bilder/information:Blabarskaniner.weebly.com
Dom flesta grönsakerna och frukterna brukar bli gummiaktiga när dom är torkade :)
Emma
# 1 Okej, tack ;) Men håller det hela vintern om man har det i Big Pack burkar med lock?
Jag föder främst upp vädurskorsningar med inriktnng på hoppning, men även lite dvärgvädurs kullar i normalpälsat, lejonhuvat och rexpälsat.
Har för tillfället två vuxna dvärgvädurs honor till salu, en rexpälsad och en normalpälsad.
#2 Ja det bör hålla :) Kanske bra att göra ett litet hål i sidan så att det inte blir instängt? :)
Emma
Oki, tack ;)