Märktänger?
Var kan man köpa sådana? Jag vet att det finns på skafs materiallager, men de är ju ganska dyra.
För visst måste man ha en egen även om man skall märka hos veterinären? (vill inte gärna låna någon annans heller…)
Ja, man måste ha en egen för att märka hos vet. Men varför vill du inte låna någon annans? Det är nästan samma sak som att köpa eftersom om man köper så är de ju oftast ändå använda.
Du kan ju leta efter en begagnad att köpa, eller så kanske någon tillverkare har. Jag såg en gång någon annons på internet att en växtaffär hade eskilstuna tången och bokstavssattser. Kan försöka leta lite om du behöver hjälp :P
Kram Johanna
Medarbetare på hermelinkanin och julen.
Besök gärna min hemsida, vinterstigens kaniner
#1 Ahaha, jag vet inte! Jag vill ha mina egna grejer och inte behöva låna andras, jag är så himla klumpig så jag vill inte råka förstöra/tappa bort någon annans saker.
Det vora jättesnällt om du kunde söka.
#2 Jaha, då är du som jag då ^^ Samma anledning till att jag inte vill låna andras saker :P
Jag har ändå inget att göra, har redan börjat leta, men änsålänge inget som verkar bra. Jag behöver ju själv en tång så ^^
Kram Johanna
Jag hitta en annons nu, men den var lite konstig…
Jag länkar i alla fall :) Kolla här!
Kram Johanna
#4 Hur många siffersatser behöver man? 
#5 Jadu, jag är också lite nybörjare, så jag har ingen aning. Men 5 tror jag man brukar ha… Det är ju oftast 3 siffror man märker med, men ibland behövs det ju mer… ^^
Kram Johanna
#6 Oj, det fanns visst inte fem att beställa… xD
Kram Johanna