Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 807 ggr
LadyViolet
0

(K) Belgisk jätte

Hej!

Vi ska antagligen köpa en belgisk jätte i sommar och därför har jag nu börjat kolla runt efter lämplig kaninunge.

Kaninen vi letar efter ska vara en hane och vara leveransklar i sommar (i juni eller juli). Det är viktigt att den har ett bra temperament (gärna väldigt gosig och social) och inte visar några tecken på rädsla eller aggression.

Vi bor utanför Borås så det mest lämpliga är att kaninen finns i Västra Götaland men om ni kan transportera hit kaninen (eller att vi möts halvvägs) skulle gå bra om det är en längre sträcka.

Vi har kaninvana (har nu två dvärgvädurar) och den belgiska jätten kommer vara en utekanin. I sommar ska vi bygga en ny bur, en tvåfackare, och kaninen kommer självklart få vara ute och skutta varje dag!

Har du en kaninunge (eller kanske en kull som är på gång) så skriv gärna här! Har ni hemsida vore det kul att gå in och kika där med. Glad

Brantas Gård
0

kolla med karin på http://busebo.com/kanin/ny_sida_1.htm

hon har fina jättar. trnaport går att lösa till varberg

ElinG
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan!

Har 2 hanar kvar. Leverans färdiga nu.

(mormor är vit BJ,mamman är  fläckig, pappan är chinchilla färgad BJ) sociala och trevliga killar ,300 kr styck hade jag tänkt mig.De finns i Mullsjö utanför Jönköping.

Låter detta intressant så kan du slå mig en signal på 070-6924009

Mvh Elin

Brantas Gård
0

Den 2-färgade inte är renrasig BJ…..:(