Kanin iFokus

Kanin

Etikettkaninhoppning-och-selar
Läst 2310 ggr
Inaarah
0

Ny sele!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har nu gjort min första men inte sista beställning från Rabb-it! :)
Förra onsdagen betalade jag in pengar till henne för en bogsele, hallonrand storlek small och ett 2,5 meters koppel i färgen rosa. Tog alltså 1 vecka och 1 dag för att få hem selen + kopplet, mycket bra kvalité, storleken passade osv, jättenöjd! Iofs är selen liite stor, men Chica är ju inte fullvuxen än, så är säker på att den passar perfekt senare. Blev hennes 13-veckorsdagspresent. :)
Mycket nöjd med service, kontakt, hemleverans etc, rekommenderas starkt.

Inaarah
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Selen & kopplet. :)

poesi
0

Jättefint! Vi har köpt en precis likadan till en av våra hermeliner också, plus har vi sen tidigare att rosa koppel till. :D

Inaarah
0

#2 Tack! :)
Så kul, har inte beställt därifrån tidigare men är verkligen suupernöjd. Chica verkade gilla det också. :) Var lite osäker på färg/mönster, vad som passade henne, hon är ju japan, dock feltecknad och i vissa ljus ser hon ut som en isabella också - haha. Men hallonrand var faktiskt jättefint till henne. ^^

Ida94
0

Vad fin :)

Inaarah
0

#4 Tack :)

alwiz
0

Jättefint, hon passade jättebra i färgen på selen & kopplet ;D

Jag har själv beställt nydligen, men selarna är hemma hos min kompis så har inte fått se dom ännu… ^^

Inaarah
0

#6 Tack! :)
Okej, så kul ^^

malin--a
0

Snyggt :D Har en sån te mina kaniner oxå (a)

Inaarah
0

#8 Tack :D kul :)

Kassy
0

Vad är skillnaden på vanlig sele och bogsele? Tkr inte att mina selar ser ut som varken h-selar eller bogselar..  Vad är skillnade på dom förutom utseendemässigt?

Jag föder främst upp vädurskorsningar med inriktnng på hoppning, men även lite dvärgvädurs kullar i normalpälsat, lejonhuvat och rexpälsat.

Har för tillfället två vuxna dvärgvädurs honor till salu, en rexpälsad och en normalpälsad.

För bilder/information:Blabarskaniner.weebly.com

Inaarah
0

#10 Är inte så bra på att förklara det här och andra får gärna rätta mig om jag har fel. ;)
En h-sele har 2 band, ett runt hals och ett runt magen, som oftast är justerbara. De är mera rymningssäkra, dock tar de lite längre tid att sätta på.
En bogsele har också band runt hals och mage, men det runt halsen liksom trär man över huvudet, och det runt magen spänner man. Med lite träning är denna enklare att sätta på, vilket underlättar för kaniner (som Chica..) som inte gillar att sitta still och vänta på att få selen spänd. Det är däremot lite enklare att få en tass genom fel hål för kaninen och den kan lättare krångla sig ur bogselen.

Kassy
0

# 11 Okej, tack! Flört

Jag föder främst upp vädurskorsningar med inriktnng på hoppning, men även lite dvärgvädurs kullar i normalpälsat, lejonhuvat och rexpälsat.

Har för tillfället två vuxna dvärgvädurs honor till salu, en rexpälsad och en normalpälsad.

För bilder/information:Blabarskaniner.weebly.com

Inaarah
0

#12 Ingen orsak! ^^

[BonnieL]
0

Superfint, gillar verkligen färgen på selen. (:

Inaarah
0

#14 Tack! :) Tycker samma, var lite osäker på vilken färg/mönster som skulle passa Chica, men detta blev riktigt bra. Glad

Moons
0

Jättefin! Hon passade jättebra i de färgerna! Glad

[molly-macy-ajax]
0

Jätte fint :) !! Funderar också på att köpa en sele där ifrån sen :)

Inaarah
0

#16 Tackar! ^^

#17 Tack. Gör det - grymt bra service. :)

Zekina
0

Har beställt därifrån :) tänkt beställa den du har ^^ men det blev en annan, hoppas dom kommer snart!

Inaarah
0

#19 För mig tog det 1 vecka och 1 dag efter att jag betalade in pengar tills det låg i brevlådan. :)

Rexkanin
0

Jag är också sugen på att köpa därifrån :) Dem har så fina :D

//Johanna - Medarbetare på Rexkanin.iFokus

GUDÖ'S KANINER - gudoskaniner.weebly.com

Nickel
0

Jättefint, har också en japantecknad bebis som behöver en egen sele. Har funderat på hallon men det är en kille så vet inte om det blir rätt, men nu ser jag att det passar fint med färgen iaf ^^

Inaarah
0

#21 Gör det! :)

#22 Ja, som sagt var jag väldigt skeptisk till färgvalet, men det blev perfekt.
Nej, vet inte om det passar till en liten kille, men varför inte - egentligen? ;)