Så ledsen! Blivit allergisk!
Jag måste bara få dela med mig. Jag har varit sjuk i lunginflammation och annat sedan slutet av mars. Ätit tre penicillinkurer och tagit det lugnt, men ändå inte blivit bra. Efter infektionerna har det blivit inflammationer. Var till läkare igår som sade att jag måste flytta ut kaninerna, allra helst inte umgås med demeftersom han tolkade sina provsvar så att jag blivit allergisk och det gjorde att jag inte tillfrisknade. Varken kaniner, hö eller halm är bra för mig. Jag flyttade ut Puma och Hedda på altanen igår. Det var inte populärt, varken hos dem eller övriga familjen. Jag har haft dem inne mitt i huset där vi passerar hela tiden så att man kan stanna till och gosa och snacka. När vi är hemma är de i rasthagen utomhus, men då behöver man kolla dem ibland. Det känns så sorgligt och ovant att inte ha dem i husets hjärta. Nu måste jag bygga vinterbur åt democh fixa en massa för att kunna ha dem kvar. Mitt kaninliv kommer aldrig att bli sig likt igen.
Ledsen Lotta
nej vad tråkigt :( men det är bra att du kan behålla kaninerna iallfall
Fy vad trist! 
*Kram*

Nä vad synd
.
/Johanna.
Hästblogg med min hopp-ponny Nora som jag ägt i över 2 år♡♡♡
Kaninblogg♥♥♥
"För världen är du någon,
men för någon är du världen."

Gud va tråkigt :(
/ Johanna medarbetare på dvärgkaniner.ifokus
Rest in peace Valkyrie!
Vad tråkigt :( Men det får det bra ute, jag tycker att kaniner ska bo ute :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Otroligt tråkigt Lotta. :(

Tack för medkänslan! Jag tycker ju att bland det mysigaste som finns är att kaningosa och pussa mina små damer i pannan, och det är ju inte någon bra aktivitet om man inte ska andas in kaninpartiklar. Jag får försöka hitta på en funktionell lösning trots allt, för jag har ingen lust att göra mig av med dem nu när jag har jobbat för att göra dem så tama. Jag får bygga vinterbur på semstern och intala mig att jag är händigare än jag är. Sedan har ju trots allt min hälsa prioritet. Det funkar inte att harva omkring som en inflammerad zombie. men shit, vad besviken jag är.
Lotta
Fy vad tråkigt.
Allergier är ett sattyg, tyvärr.
Men som sagt gäller det ju att prioritera sin egen hälsa.

Nej vad tråkigt :(
Nej, fy vad hemskt :'( Förstår verkligen hur du knr dig, var med om ungefär samma för ett par år sedan :'(
Vad tråkigt! :(
Usch. :'(
Vad tråkigt :(
Men dom får de nog bra ute :)
Gud vad tråkigt Lotta 
Tröstkramar!

Tack för sympatierna! Nu är det bara att vänja sig vid de nya villkoren. Ute regnar och åskar det vilket passar humöret ypperligt.
kram!