Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 1323 ggr
Inaarah
0

OT - Cancer

Usch, mår riktigt illa nu, men måste skriva av mig lite.
En kille jag kände, hade cancer och dog igår den 14/6. Han var jättesnäll, trevlig och ja, massa sånt - ni fattar.

Han valde att inte gå ut med det officiellt. Det var rektorerna, mentorerna, föräldrar familj/släkt och hans absolut närmsta vänner som visste. Han var flint den sista tiden, men eftersom dom flesta rakade av sig håret tog man för givet att det var så han ville, men det berodde ju på hans cancer, det med.

Det hemska är att han vetat att han skulle dö, inom en kort tid sas det. Han fick leva ungefär ett år till efter beskedet. Men det är alldeles för tidigt att dö, när man inte ens fyllt 16. R.I.P ******* ******** <3 Gråter Väljer att inte gå ut med mer detaljer här..

malin--a
0

Usch, fattar hur det känns :(<3 Massor i min släkt har haft cancer, och dött. Min lillebror har oxå haft det men han klarade sej, under alla timmar jag tillbringade på sjukhuset lärde jag känna en hel del cancersjuka barn i olika åldrar (både äldre ocn yngre än mej). Dom flesta dog, en utav dom minns jag särskilt mycket, hon var bara 9 år och klarade sej inte. Min lillebrors bästa kompis…

Men nu ska jag inte sno tråden! Rest in peace, Gråter och hoppas han mår bra där han är nu…

Inaarah
0

#1 Jag vet, är så sjuukt hemskt! :(
Jag hatar cancer, speciellt när det kommer mot barn/unga, man är liksom värd ett längre liv än att leva med att gå hela nian och veta att man snart kommer dö?! Det är hemskt! Man ska inte behöva leva med det Gråter

malin--a
0

#2 Håller med! När man är typ 80 år har man ändå levt sitt liv, men när man är ett barn? Usch, vill bara utrota det…

Zvintos
0

Men fy vad tråkigt!
Vet inte riktigt vad jag ska säga, mer än att det är tragiskt när såpass unga personer dör.

[BonnieL]
0

Usch vad hemskt!
Vila i frid. Gråter

nellachilli
0

Nej, usch!! så orättvist..

Vila i frid!

conejos
0

gud så tråkigt!:(

r.i.p

//sofie,medarbetare på hermelinkanin.ifokus

www.sofieskaniner.weebly.com

www.tallstigenkaniner.blogg.se

pigelina
0

uschGråter
Varför ska vissa få leva tills dom blir 100 medans andra bara får några år? väldigt orätvist..

Vila i frid!

// Hanna

www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner

Medarbetare på lejonkaniner.ifokus

[Nalle-]
0

Det är fruktansvärt… Världen är så orättvis.
Vila i frid.

MajaL
0

Tragiskt och sorgligt. Gråter

Med vänliga hälsningar

Maja Cool

www.majalind.se

Fatma
0

Usch så trist Gråter Vila i frid!

Mvh Fatima

Medarbetare på Lejonkaniner.ifokus                                                        http://nastansjonskaniner.webs.com

Ida-M
0

Vila i frid <3 Hatar verkligen sjukdomar.. Jag var själv döende när jag var endast några år (inte cancer), men jag överlevde och det är jag väldigt tacksam för.

Inaarah
0

#4 - #12: Ja, det är verkligen hur hemskt som helst!
Igår kväll var det en jättefin minnesstund för honom, och hela facebookstatusfältet är fullt av "r.i.p". Han var en sån som alla kände. Lite ruskigt bara att det dött en varje år de senaste 3 åren här i sammhället, alla med samma namn. Dock olika dödsorsaker men att dom haft samma namn och alla i maj-juni. Lite skrämmande faktiskt. :(

Qepta
0

Beklagar.

Min bästa vän han dog i cancer han också.
Det var två år sedan nu, tänker på han hela tiden.

// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se

Inaarah
0

#14 Förra året tog en av mina närmsta vänner livet av sig. Och nu denna killen. Har fler andra dödsfall med, det verkar liksom inte ta slut.