knäpp ? jag tror ..
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
http://www.youtube.com/watch?v=E7bzasgYtSw
kolla på videon, oscar har damp.
varför gör han så ?
han springer runt mina ben & gör en massa glädjeskutt & typ har vääärsta dampet, det ser så himla kul ut.
varje gång jag ställer mig just där gör han samma sak.

putt.
han kanske tycker du inkräktar på hans matta
Är inte det där en uppvaktnings grej?

#2 #3
jag vet inte därför frågar jag er :/
men är det att han inte vill att jag ska vara där ? :(

desutom gör han ju glädjeskutt också :)
Jag tror han försöker leka med dig :P
mina kaniner gör sådär när jag ställer mig vid pellets-hyllan, fast mycket mycket mera och sen är det två så de nästan jagar runt varandra och försöker jaga bort den andra, ibland tar jag upp den ena på ett bord så att de inte ska rivas
Tycker att han är jättegullig. Han verkar glad. Ser snopen ut när du går. ^^
Damp är en sjukdom, inget ord man kallar en kanin för som bara är glad … -.-
medarbetare på allergier.ifokus .

#9 Fast om man inte har en aning om vad det är för "fel" på ens kanin när den betéer sig sådär märkligt kan man kanske tro att den har damp. Tror inte TS sa det för att vara elak mot sin kanin.
Mvh Ellenfyrkant
Jag ändrade rubriken, då jag inte tyckte den var riktigt passande.

#10 precis så tämkte jag ;)
Har du godis eller mat i hyllan? tror att han tigger. 

jag har mat i hyllan & hö finns där också ;)

Han gillar dig bara och vill uppvakta dig och ha uppmärksamhet^^ Det är jättegulligt när de skuttar runt en i cirklar, så gör min ena kanin. Man trampar nästan på han när man går, för han är runt en helatiden.
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus
Gullig film!

så han visar bara att han gillar mig eller ? ;)
Min kanin gör så varje gång jag sitter vid datorn, och på min pojkvän när han står vid soffan. Ibland även när man går omkring xD Jag tar det som att han är glad och vill leka, eller tycker att vi är tråkiga som bara sitter vid datorn och inte leker med honom ;)
"Hoppar runt dina fötter i cirklar, ev. med knorrande ljud
Så kan kaninen göra om den tycker om dig väldigt mycket. Den kan också göra så som en parningsritual inför andra kaniner. Då har kaninen oftast även ett knorrande ljud när den hoppar omkring."

inget knorradne ljud ;)
Syrrans hona brukar hoppa i "åttor" runt fötterna när man står bredbent, men aldrig något knorrande eller så. Jag tror bara hon är glad och leker :)

men då vet jag att det inte är något fel på honom ;)
min ena surra som en geting när hon gör det :D

tack för alla svar ;)