Kanin iFokus

Kanin

Etikettbur-och-aktivering
Läst 783 ggr
trollet85
0

utebur till kanin

Hittade i Jula kataogen en bra ute bur till kanin. har själv en lika dan (har dock inte sett den i katalogen) så ja tror den e bra!

Buren e trekantig och i galler. 110*65*21 doch utan hus.
den buren ja har så sitter de ett trekantigt hus i ena hörnet. går nog o bygga själv! Kolla på www.jula.se o leta på kanibur.

KajsaM
0

Ja, såg den igår :D Det kan nog funka som rastbur, om man inte har för så kaniner :)

Noa-Nisse
0

Nästan så kan man själv göra av kompostgaller.. det krävs 8 delar. så har jag på sommaren när vi bor i min mormors stuga i skogen! då följer skalman med ju! så han bor i där i en vecka!

Medarbetare på Hundar.ifokus

KajsaM
0

Joo, den är typ av komportgaller :) Men jag skulle inte ha min kanin där dygnet runt för att det finns inge hus elr nå i den. :)

Hopi
0

Det är ju en rastbur, men om man har ett hus med o det är sommar, då kan det ju funka en vecka iaf. ;) Såg den rastburen i deras nya katalog. Inte dyr heller! =) Så kanske man kan sätta fast den i marken med typ tältpinnar eller nåt.

KajsaM
0

Ja, och att man har den i skuggan, Kanske man kan bygga dit ett hus? :)

Noa-Nisse
0

ja, jag her ett hus till skalman. men under natten har jag honom inne i deras uterum i själva "buren". det är bara på själva dagen han är i den ute där ute!

KajsaM
0

Alltså det var inte riktiat mot dig Noa_nisse :)

Noa-Nisse
0

okej! men jag ville bara förklara mig endå! =) för jag skulle inte ha en kanin ute mitt i natten i en kompostgaller bur när man själv ligger inne och sover :P   Flört

KajsaM
0

hehe, nej kanske inte :D