Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 750 ggr
Zekina
0

Sele och storlek?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hade tänkt att skaffa en sele till Geisha nu. Men jag kan verkligen inte välja vilket mönster jag ska ha på den. Det kommer bli en bogsele. Hon är ca 4 månader nu, så vilken storlek skulle kunna passa henne då? Jag har valt ut några selar som kanske skulle kunna passa henne, men jag behöver lite råd. Jag vill att den ska vara lite flickig sele men ändå liiite tuff.

tacksam för svar! :)

Geisha på bilden

Zekina
0

sele 1

Zekina
0

sele 2

Zekina
0

sele 3

Zekina
0

sele 4

Zekina
0

och sist sele 5.

Billikanin
0

Sele 1 och sele 4 tycker jag skulle passa henne. Sen vet jag att sele 2 också skulle passa bra i färg, eftersom jag har en sådan till min som har samma färg som din kanin. Dock är den kanske inte så "flickig". Storlek beror ju på Vilken ras? hon är, så vilket ras är hon?

Bifogar en bild på min i sin sele, så att du får se hur det ser ut! :)

Zekina
0

Hon är en vädurskorsning, och har ju inte riktigt ännu vuxit i sig helt tror jag. ;)

Men jag har funderat på sele 1 och sele 5? men det är ju så svårt att bestämma sig! Skrikandes

Billikanin
0

Alla är jättefina ju! Tror att hon kommer ha medium i storlek när hon är vuxen, men kanske lite mindre nu när hon inte är fullvuxen. Jag skulle tagit mått på henne och kolla vad som passar bäst! :) (det står ju hur stora de olika storlekarna är på hemsidan)

myolivia
0

alla selar är jätte fina, själv har jag en turkos bogsele & en fläckig H-sele till min lilla pojke ;)

Kassy
0

Men vrf just bogselar?

Nyfiken

Jag föder främst upp vädurskorsningar med inriktnng på hoppning, men även lite dvärgvädurs kullar i normalpälsat, lejonhuvat och rexpälsat.

Har för tillfället två vuxna dvärgvädurs honor till salu, en rexpälsad och en normalpälsad.

För bilder/information:Blabarskaniner.weebly.com

Zekina
0

#10 Har just nu en gammal och trasig H-sele till henne nu, så jag vill se vad hon funkar bäst i. så det är därför ;)