Jättesöt kanin du har Johanna! :)

Söta bilder! Har ni vår! Vi har snö och det är nollgradigt! Jag vill oxå ha vår!

Vilken sötis!
Har ni så där grönt gräs?? Här har vi -13 och typ 70cm-1m snö--

söting :P
#14, :O oj ! så mkt snö ?! :O tur att man inte bor där du bor då :P (A)
vi har oxå jättekallt varje da (typ -15) å mkt snö… inte trodde ja de va så grönt å fint gräs i sverige nånstans ;)
hmm idag var det 8 plusgrader!=) så himmla skönt! och att gräset är grönt är ockås skönt!! =P
Medarbetare på Hundar.ifokus

#15 Joo lite less är jag :S
#17 Guud vad skönt!
Men snart börjar skoter sesongen :D Åh vad jag länktar! Hoppas att vi kan köra ända fram till maj :)

Ohoj, redan vår? Nästan så jag vill flytta så slipper jag vänta på att våren kommer till mig :)
Vilken myyysig kanin!!! :) Ser ut att ha det gött där ute…

#18, förstår det ^^

Vill ocksååå har vår!

#20 joo, nu är det -20, Brr!
vilken skillnad det är endå om man tänker! jag menar vi bor ju i samma land! *fniss* =)
Vilka fina bilder på en jättesöt kanin!
Å vilket grönt gräs ni har.. vars är all snö? :O :P
Här har vi också en massa minusgrader å jättemkt snö.. blä.
#24.. hehehe,, jag bor alldra längst ner i sverige så här har det varit grönt gräs hela tiden förutom i en vecka typ, då var det minus 5 grader och max 10 cm högt med snö! =) men det är skönt när man ser att våren håller på att komma!! fast jag vill ju att Skalman ska uppleva mycket snö att hoppa rundor i !! det verkar ju vara så kul för de små ninerna!

Just nu snöar det för fullt här, haha!
Någon vår blir det nog inte förräns i april ungefär ;) Men då har vä du sommar Noa_Nisse? :D

Här blir det sån vår som Noa_Nisse kanske i maj ;)
aha! men egentligen är det ju vi här nere som är lite tidiga i år. och ni som bor lite längre upp i sverige som är på det vanliga! det brukar inte vara såhär "vårigt" vid denna tiden. förra året var här hur mycket snö som helst liksom!

Jag säger fortfarande: Jag vill ha våår! *Hehe*

Vilka vackra bilder på sötingen Skalman!!! Och nog blir man avis på mer än din görfina kanin.. Våren.. Längtar så!!! Rena rama vintern här.. Kallt o massor av snö.. burr..

Sknt att se några vår bilder det r så man längtar.Men snö har vi inte men litte kallt.