Kanin iFokus

Kanin

Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 434 ggr
Clariiz
0

usch

titta på den här länken vilken pytte liten bur! :'( + att dom bara är 5 mån.. Förtidigt att flytta och så bor dom i den pytte lilla buren :'( djurpågeri. Den är ju förliten för en av dom :'(

http://www.blocket.se/vi/10642469.htm?ca=12_s

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Sanell
0

Ja för små är de allt och buren är liten. Men den första känslan jag får är att de satts tillsammans så inför fotograferingen bara, ägaren hade väl kanske inte pli nog på dem att få dem stilla tillsammans utan bur. Man vet förstås aldrig.

myriis
0

Kan man inte anmäla detdär? 1. För liten bur. 2. Alldeles för tidigt att skiljas från mamman.

Hopi
0

Jag tror att dom bara sitter där för fotograferingen! För att alla skulle vara samlade..

Noa-Nisse
0

#3. tror samma,, och dessutom kanske var det så att hon letar nya hem nu till de är 8 veckor för att var säker på att de får nya hem! =)

Medarbetare på Hundar.ifokus

Hopi
0

#4; Håller med. Det är ju inte hundra att dom menar sälja dom direkt.. Fast det står ju att dom är redo för nya hem.. men-men.. Men dom kan ändå mena, att dom vill ha tag på hem TILLS dom är 8 veckor!!

KajsaM
0

Jag tror inte heller att dom bor i buren. Men någon kan väl mejla till han och fråga?

Clariiz
0

ur texten:

hej vi är 5 veckor gamla vi är redo för nya hem.

hmm, tror inte man skriver så om man tänker vänta ännu längre… Men tt dom inte bor i buren kan jag gå med på. men endå, även om dt är för en stund såå… man kan sätta dom i en foölt eller något

Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

Frida-L
0

Usch vad hemskt, men jag tror nog inte att dom bor i den buren precis som Hopi säger.

Clariiz
0

hoppas verkligen inte, men man vet ju alrig..

Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

Chippers
0

Jag har mejlat och frågat, skriver när jag får svar om jag nu får det.

KajsaM
0

#10 Bra!

Tindrah
0

söta "små" saker :D

jag har en sådan svart, Chips heter han, hans bror Saphir dog tyvär

Chippers
0

Fått svar nu, kolla bara:

"NEJ DOM BOR INTE I DEN BUREN DET VART BARA NÄR JAG TOG FOTO. 8 VECKOR VANLIGA KANINER JA MEN DESSA BÖRJADE ÄTA OCH DRICKA NÄR DOM VAR 2 1/2 VECKA GAMLA NU NÄR DOM ÄR 5 VECKOR KLARAR DOM SIG SJÄLVA NU VÄGER DOM 500 GRAMM OCH BOR MED MAMMAN IGEN…."

Hmm ..

myriis
0

#13: Berätta för honom att det är olagligt att sälja dem när dem är under 6 veckor, men helst inte förrän dem är 8

KajsaM
0

#13 vad barsligt! Ja gör som myriis säger :)

Clariiz
0

Även om dom klarar sej ska dom ju inte lämna mammam förren dom är 8 veckor tkr jag. Bara för dom kan äta och dricka riktig mat betyder det inte att dom är mogna ju.

Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

Zvintos
0

De flesta ungar brukar väl börja smaka mat när de är runt 2½ vecka? Men då diar de ju fortfarande! Att inte låta de bo kvar och snutta kan väl försämra deras immunförsvar? För den får de ju gratis genom mammans mjölk (hennes immunförsvar).