Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 895 ggr
Clariiz
0

Skolan X/

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejhej.. Sitter här vid datan å har tråkigt, ska snart göra mej klar.. dvs. borsta tänderna, tvätta ansiktet, ta på mej kläder, borsta håret sminka mej osv.. Men nu har jag tråkigt. kan sitta kvar vid datan till 06:45… Bussen går 07:30. Vad gör ni själa den här tiden på morgonen. Förut sov jag till 06:30-07:00.. Men nu går bussen tidigare å jag måste gå upp tidigare xP Sen somnar jag inte förren 00:00-01:15 varje kväll. att sova ca 5-6 timmar /dygn är nog ingen bra ide.. Men jag blir aldrig trött på kvällen ;)

Vad gör ni?

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Zvintos
0

Ska när som helst lämna datorn.. gå på toa och borsta tänderna. Sen bär det iväg till skolan (börjar 08,30). Har redovisning idag. *usch* Sjukvård - ortopediska sjukdomar och skador i rörelseapparaten (typ frakturer, reumatism osv).

Yuriko
0

Jag praoar, och börjar inte förän kl 11, så just nu sitter jag här och gör ingenting alls..

amand
0

Jag har lov :D

Cherry
0

#3 Jag med :)

allobosia
0

Jag sitter i skolan nu.. det är tråkigt :P

myriis
0

Jag är sjuk, blä.. Magsjuk >.<

Clariiz
0

Så då var man hemma då. Jag får lov nästa vecka, sen går vi 6v. sedan kommer påsklovet och under påsklovet drar jag iväg till thailand ;)

Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

Zvintos
0

Tja, själv går man denna veckan+nästa. Sportlov v9 och sedan bär det av ut på APU (arbetsplatsförlagd utbildning) i 5 veckor på ett sjukhus. Sedan är det påsklov. =P Efter det är det bara 8 veckor kvar till studenten. =)

Lotta_A
0

Fin bild du hade tagit!

Vid sex på morgonen kommer jag vanligtvis hem från jobbet XD
Så jag går och lägger mig och går upp framåt 3 på eftermiddagen. Lite jobbigt :P

E_hjo
0

Har loooooooooov! =P

KajsaM
0

Själv har jag varit i skolan, såå jobbigt ;) Men idag klev jag upp kl. 6.00! Första gången typ, så då hade jag 20-30 till annat som t.ex få fram hampus :D Sköönt med lov, undra när vi får lov? Fundersam

__iE
0

går upp ca 6.00 varje dag o bussen går 7.08 så kör (åker med mamma elr pappa) senast kl 7. fast hade sovmorgon idag så fick 2 timmar extra, kmr bli likadant på torsdag :D I like :P

KajsaM
0

Jobbigt __iE!! Jag börjar 08.00 varje morgon utom varannan måndag ;) Går dock till skolan 07.30 :)

__iE
0

nejdå, man har vant sig över att gå upp så tidigt :) värst är det efter loven när man fått sova läänge o ska upp så tidigt ;/ ^^
men det funkar :)

Jojsan
0

hehe samma här jag måste också gå upp 6 varje morgon.. Bussen går 7.20 men då måste ja gå till bussen också å de tar en liten stund… Sen e man på skolan typ 7.50…

Noa-Nisse
0

jag går upp ca halv åtta sen cyklar jag till skolan 10 över åtta.. och så börjar jag kvart över åtta. det tar ca 2 minuter att cykla och kanske 4-7 minuter att gå till skolan! =)

Medarbetare på Hundar.ifokus

twinnie
0

går upp sju. duschar, äter frukost, sminkar mig, fixar håret & klär på mig. hinner detta på en timme. datorn e avstängd på morgonen ^^

myriis
0

Hum.. Jag går upp typ sju. Tittar på tv i en halvtimme, äter frukost samtidigt och sen matar jag ninerna XD Samma sak varje dag! ^^

KajsaM
0

Min klocka ringer kl. 06.15. Uppe ca. 06.30. Mellan 06.30 till 06.50 fikar + släpper ut Hampus. 06.50 ringer alla kompiar som jag går med till skolan, klär på mig, fixa mig på toan, packa väskan. då är klockan 07.20-25. Skär en bit morot eller äpple, klär på mig ytterkläderna och går ner och försöker få fram Hampus. 07.35 iväg och möta alla. Sen springa till skolan. Börjar 08.00 :)

Clariiz
0

mohahaha! Nu har man loooooooooooov tjooohhoooo :D

Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

KajsaM
0

Inte vi, vi har typ v.10 elr nå Fundersam

myriis
0

Jag har lov vecka nio :P Och då kommer två kaninflickor hit som ska bo här från tisdag till söndag ;)

__iE
0

har me lov nu :D

KajsaM
0

#22 Roligt :)

Jag har bara helg nu ;P

[mjuue]
0

Vi har lov v.9 :P Jag är sjuk.. kommer inte till skolan imorrn och troligtvis inte i övermorrn. Har influensa :( Mår jättedåligt.. har 39 graders feber.

Clariiz
0

oj ojoj då.. stackre..,. själv mår jag prima :D

Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

[mjuue]
0

Hihi xD Lyckost! Har mått jättedåligt i 3 dar nu. Har inte haft 37 grader (alltså vanlig kroppstemperatur) på två dar :/ Fast idag så tog jag en extra alvedon så nu har jag inte feber! Men har ju det om jag inte skulle ta medicin.. så ingen skola imorrn. Inatt så vaknade jag kl.5.00 och var helt genomsvettig o hade 39.2 grader :( Men det lustiga var *fniss* att jag tänkte prova en sak.. att inte ta alvedon. Så jag drack ett och ett halvt glas vatten och då gick febern ner med en halv grad xD Alltså ner till 38.5 :P Sen så somnade jag om ;)

Clariiz
0

haha ok.

Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com