Välkommen Cookie!:D
I går kom efterlänktande Cookie äntligen hem till oss!:) Hon är så söööt!:) En av dom tamaste kaninerna jag någonsin träffat. Hon sprattlar inte alls när man tar upp henne:) Hon är riktigt nyfiken och jag tror att hon kommer att trivas bra med Zlatan och Gucci;)
Jag ska snart lägga in lite bilder, men det rengnar nu, så det är inte så kul att ta då:(
Naaw grattis! :)
Skönt att Cookie kom till ett bra hem. (:
Vad kul! Ska bli kul att få se lite bilder på henne!
haha, tack ja ska ut och ta lite nu:)
Vad roligt med ett nytillskott! ^^

Nemen gud så gullig!:)
"10 Ja visst är hon!:D

Vad roligt, hon verkar ha det super hos dig :D
/ Johanna medarbetare på dvärgkaniner.ifokus
Rest in peace Valkyrie!
Åh, jag saknar lilla fialottan massor :(
Men hon kommer få det suveränt hos er :)
Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.
Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!
#12 haha, det hoppas ja också:D
#13 åå, känns som jag har tagit henne i frn dig!:( Men jag ska skämma bort henne mycket!:)
#14 Så ska du absolut inte känna, jag sålde henne ju faktiskt till er, ni har inte snott henne :)
Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!

Hehe hur tänkte du skämma bort henne?^^
/ Johanna medarbetare på dvärgkaniner.ifokus
Rest in peace Valkyrie!
#15 haha, nej jag vet, men eftersom attt hon betydde väldigt mycket för dig;) Hon sköter sig i alla fall som hon har bott här länge, inte det minsta skygg:) äldensbästa kanin kan jag garanera haha, om det blir fler kainer i fammtiden så s jag absolut köpa avdig Emelie!:D
Vad fin hon är!

Åhhh, men gud va söt! Snyggt jobbat, Dancehall :-P
#22 Tack :)
#22 haha det är hennes förtjänst att Cookie är helt underbar!:D
Bild nummer 3, hon älskar värkligen att klättra på en:P Och jag märkte att jag hade 2 olika strumpor