Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 1386 ggr
[Agneslundin]
0

harunge !!

oj gud ! när jag tog vid fönstret så satt en harunge precis brevid min kanin. dom åt sida vid sida. det var bara en och såg inte alls gammal ut ! tror det var en harunge men den såg så "tamkanin aktig ut" . men jag öppnade dörren och då sparng den iväg. den såg jättesöt ut men ena ögat på den såg lite konstigt ut. det var som om det var vatten runt ögat sådär när pälsen tuffsar sig lite.

ska dom verkligen lämna boet när dom är så små ?

[Bolten]
0

Om den kunde springa iväg så va den nog inte så ung :)

LinneaJohaanson
0

När harar föds kan dom springa och äta direkt och inprincip klara sig själv! Det var säkert en hare du såg!

Mvh Linnea Johansson Kvick
Cherioshamstrar.weebly.com
Grundare av Hamsterbladet.webblogg.se

bunnyheart
0

Har ungar lämnar boet snabbt, de kan se,höra och har päls direkt när de föds.

Det var säkert en har-unge :)

/Johanna.

Hästblogg med min hopp-ponny Nora som jag ägt i över 2 år♡♡♡

Kaninblogg♥♥♥

"För världen är du någon,

men för någon är du världen."

[Agneslundin]
0

aa okej :) ja den hade öppnat ögonen ! den vad jätteöst iallafall, och balder verkade gilla honom/henne

Billikanin
0

Åh, vad gulligt! Lite OT, men en gång när jag var ute och gick i skogen följde jag en rådjusstig och var typ en meter från att trampa på ett litet, litet rådjurskid som låg där… Den kan max ha varit ett per dygn gammal, åh, vad den var söt. Jag bara vände och gick därifrån för att inte störa. Mamman hade hämtat den nästa dag.

jossan84
0

Harar har inte ens några riktiga bon utan föder ungen på en undanskymd plats, som under en buske. Och honan kommer dit för att dia ungen.

[Agneslundin]
0

#5 åå vad gulligt :)

#6 jaha trodde det :P