(S) Kanintillbehör
Har x antal kanintillbehör här hemma och kan tänka mig att sälja en del. Vill dock först höra mig för om intresset finns för sakerna, gör det det så PM/mailar jag bilder! :)
Priserna är diskuterbara, jag säger ett ungefärligt här. Fraktkostnad kollas även upp sedan.
**- 4 vattenflaskor i fint skick
**Vanliga flaskor av märket Biba. Dock har etiketten lossnat på några av dem men är i fint skick och ordentligt rengjorde invändigt och utvändigt. **5:- / styck
**- 1 H-sele med koppel
**Röd med reflexband på, mycket gott skick, som ny. Sele och koppel köptes tillsammans. Dock har kopplet några små gnagmärken, bild bifogas vid intresse. Storlek vet jag inte men kan mäta banden/remmarna. **35:- för sele+koppel
**- 1 röd innebur
**_Stor innebur 120x60x60 (uppskattat, vid visat intresse görs givetvis mätningar!). Bottnen är röd/hallonröd med svart
galler till. Nästan oanvänd och mycket fint skick och har inga skador och inga bitmärken/kantstött. 450:-
_Jag vill poängtera att detta inte är någon _annons_ utan en intressekoll, därav är priserna diskuterbara och alla mått inte uppkollade men allt fixas givetvis om intresse finns.
Är du intresserad så får du skicka ett PM, berätta vad du är intresserad av så skickar jag bilder, mått och mer info.
Sakerna säljes då jag inte har mer än en kanin hemma nu och har ju väldigt mycket tillbehör över och en hel del sparar jag men det som är överflödigt kan ju någon annan få användning för.
Frakt betalas av dig!
Som sagt, PM vid intresse.
Jag är intresserad av inneburen beroende på vad den kan kosta att skicka per post… Om du inte råkar bo i närheten av uppsala eller norra sthlm…
Kanske också är intresserad av kaninburen. :) behöver 2 till ..
Kanske är intresserad av ett par vattenflaskor, har gått åt här hemme;)
#1 Jag bor ca 8 mil norr om Göteborg, och vet inte fraktkostnad! ;)
Kolla gärna upp det om du kan.
#2 Hinner inte nu, men kan PM:a bilder imorn med mått osv (: vi bor ju inte allt för långt ifrån varandra vad jag förstått. ^^
#3 Okej, hör av dig om du vill se bilder! :)
#4 okej, ska jag PM:a?? gör det nu;)