Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 1805 ggr
Emelie
0

(S) Charmig lejonhona!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag måste nu sälja min absoluta favoritkanin då jag inte kommer ha plats för henne framöver. Hon betyder extra mycket för mig då hon är egenuppfödd och då hennes kullsyskon avlivades p.g.a bettfel.

Hon heter Tranbergets Cookie och är en blå lejonhuvad hona. En av de snällaste och mysigaste kaninerna jag någonsin träffat. Hon är riktigt tam och har inget som helst imot hantering. Hon kan utan problem hanteras utav barn (inte allt för små), men med en vuxen som har huvudansvaret.

Cookie kommer säljas med avelsförbud då hon kan bära på bettfel, och därför säljes hon endast till kelhem där hon kan få all den omsorg som en kanin behöver.

Jag har inte bråttom att få iväg henne, utan kommer vänta tills den rätta dyker upp. Hemmet viktigare än priset.

Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.

Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!

Emelie
0

En till bild på lilla Cookie:

Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!

Emelie
0

Och en sista bild:

Valkyrie
0

Nej vad tråkigt Emelie :(

/ Johanna medarbetare på dvärgkaniner.ifokus
       Rest in peace Valkyrie!

Emelie
0

Ja, inte alls kul …

[ninnakm]
0

åå gud vilken sötnos!:) Min lillesyster ska skaffa en kanin och hon kanske skulle passa? Vi bor i alla fall på en gård i nykvarn och jag har två kaniner;) och har haft flera stycken. Men vart bor du? Och vilket pris?:) Jag tror jag har dig på msn?:)

Emelie
0

#5 Ja, hon är riktigt underbar. Jag har aldrig haft en sån tam kanin! :)

Jag bor i Bålsta, om du vet vart det ligger? Priset kan vi diskutera, det är inte så viktigt för mig att få ett högt pris för henne. Jag tror också att vi har varandra på msn! :)

[ninnakm]
0

#6 Aa, nja jag vet inte pricise vart det ligger, men lite…men du har köpt en kanin från Nykvarn va? Jag har också köpt en från den uppfödningen;)

KaninenWilma
0

Beklagar, att de andra dog:(
Jätte fin är hon iallafall..

Emelie
0

#7 Ja precis, det har jag. Dock finns han inte kvar längre, han som jag köpte från Skogstrollens uppfödning! :)

#8 Tack! :)

[ninnakm]
0

#9 Nej vat tråkigt, inte min heller hon avled av bettfel!:(

Emelie
0

#10 Juste, det berättade du förut! :(

Kom in på msn om du vill diskutera lite mer om Cookie! :)

[ninnakm]
0

jaa, det gör jag nu;)