Lekarstuga
Hej. Jag blev att fundera på en sak.. På sommaren så kan man ju ha sin kanin i lekarstugan men går det att ha det på vintern också? Eller blir det för kallt? En lekarstuga har ju ganska bra byggda väggar osv.. Men nån som vet? Och sen det här med luften, när man stänger dörren om stugan, blir det väldigt kvavt där inne då? Är lite nyfiken, tacksam för svar ;)

Det beror på från lekstuga från lekstuga. Min kanin bor i min lekstuga som min pappa har byggt och det har ventiler som det kommer luft in. Men jag måste bygga till den om han ska bo där på vintern för golvet är det lite glest i golvet. :)

Jag har mina kaniner i en lekstuga. På somman och våren är dom där. Men på vintern när det är som kallast bor dom i vårat garage. Men från och med i mitten på den här vintern var vi tvungna att ha dom i lekstugan. Kaninerna klarar sig utmärkt i en lekstuga på vintern, en av lite fler nackdelar är att vattnet fryser. Angående kvavluft så vet jag inte riktigt. Vi har fönster på våran lekstuga som vi har satt galler över. Vi har även som en liten terass som kaninerna kan skutta ut på genom ett hål i dörren.

Härligt Kajsa! Fin lekstuga!

hihi lite långt ifrån :D