Beroendet blir bara värre
Sådär ja, nu har NinniH "lurat" på mig en kanin oxå!!! ;o) Fulingen skickade iväg en "privat annons" till min inkorg och jag kunde bara inte motstå honom… *suckar och stönar*
Det lustiga är att jag tänkte ta en holländarhane från två av mina jamorors uppfödare (Rebecca Luthman) men hon hade redan lovat bort honom… Å så kommer fulingen NinniH och frågar om jag vill ha hennes holländarhane… Vilket sammanträffande, hihi!
Suzzie ska bli Holländarägare snart =)) *jippi*
Känns som att jag inte har annat än kaniner i huvet just nu…
Undrar bara hur jag ska berätta det för Per…
"Per, Du måste göra FYRA nya burar nu…!" 

Du kan du Pinscher2!!! hehe Roligt!!! Jag tror nog att Per börjar bli van. hehe. 

Ja nog är han van allt, i början sa han ifrån men han märkte att det inte var nån idé för jag fick min vilja igenom ialla fall och han har förstått att jag brinner för det här med kaniner 
Hehe, förlåt Suzzie.. =P Men eftersom jag visste att du ville ha en så kunde jag inte låta bli. ;) Vet ju att han kommer till ett bra ställe iaf. =)

Det kanske blir så att han kommer att bli pappa framöver då?? hehe. Men först måste du väl ha en holländar-hona oxå förstårs.. =)

Denna holländare ska bara bli utställningskanin och kelis =)
Det är lugnt NinniH, Du är förlåten! Härligt att höra, jag ska göra allt för att han ska få det så bra som möjligt och så lugnt som möjligt!

Roligt att du tar han Suzzie! Ja, du får ta fram dom glittrande ögonen när du säger det till Per ;O) Hehee

Behövs inga glittrande ögon längre Kajsa, hihi!

vad kul :D
hur många kaniner har du nu `? :P

__iE, jag har i skrivande stund 16 st och på måndag ska jag till Nusnäs och hämta 3 till…! 

Roligt med såå många kaniner! Jag är wannabi Pincher2 ;P

Nej va säger Du Kajsa, Du är gullig Du!!!

Kul med många niner! Hur bor de? Ihop eller skilda?
Mvh//Carro

#11 Hehe, ja men du har ju alla kaniner jag vill ha ;D
#12 Dom bor skilda utom 2 jätter, Rätt Suzzie? ;-)

#9, ojoj det va int lite niner :D :P
kul ! :D

Är det nåt ni undrar över då är det bara att fråga Kajsa ;o)

hehe jajamänsan
(jag har faktist minne
)