Kanin iFokus

Kanin

Etikettbur-och-aktivering
Läst 1398 ggr
pigelina
0

kallasfalt?

Är kallasfalt bra att ha i burbotten? om inte vad rekomenderar ni annars?

// Hanna

www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner

Medarbetare på lejonkaniner.ifokus

conejos
0

jag har kallasfalt i mina burar,funkar jättebra.Låt det bara torka helt(1-7 dagar).och låt lukten försvinna.

//sofie,medarbetare på hermelinkanin.ifokus

www.sofieskaniner.weebly.com

www.tallstigenkaniner.blogg.se

malin--a
0

Ska bara säga att det tar en hilmans tid för det att torka. Hade nog själv valt en annan sak som jag inte kommer på vad det heter, men kom på det när vi målat klart den med kallasfalten. Tycker inte att den hjälper så värst bra heller. :P

pigelina
0

ok Malin, kan du komma på vad den andra heter?(a) Kan nämligen inte vänta i 7 dagar som den innan sa att det kunde taObestämd

Måste flytta Vips innan han blir könsmogen, eller mördad av TequilaOskyldig

// Hanna

malin--a
0

Kan försöka leta upp det, stog i min tråd "Svart färg" :P Jag orkade inte vänta så jag satt och gnuggade den med sand i typ 3 timmar…Oskyldig

conejos
0

för mig tog det bara nån dag att torka ute i solen.Dessutom behöver man inte måla så tjockt.

//sofie,medarbetare på hermelinkanin.ifokus

www.sofieskaniner.weebly.com

www.tallstigenkaniner.blogg.se

malinroth
0

Ladugårdslack har jag hört mycket bra om, har dock aldrig använt det själv då jag inte har nån utebur. De jag hört är bättre med den än kallasfalt är att den är lättare att "måla" med, torkar snabbare, bättre skydd mot väta och att det blir en tåligare yta som står emot det mesta. :)

pigelina
0

står att mitt kallasfalt torkar på 2-3 timmar, men inte i vilken temperqtur, är färg över där -.-

Men bett pappa köpa ladugårdslack, det torkar oxå på 2-3 timmar:P

// Hanna

[sstorm]
0

#7 de ska helst torka i solen ,)

pigelina
0

#8 ok, burarna står i solen och den vanliga oljefärgen torkade på 1 timme igår, lär den torka snabbt isf, har du använt kallasfalt?

// Hanna

Linnet
0

Oljefärg går bra, även vanlig lackfärg, det har vi målat våra burar med, har använt all gammal färg som stått och skräpat.

[sstorm]
0

#9 japp, jag använde kallasfgalt i mina