Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 1044 ggr
Emmsann
0

S: Två kaninhanar + bur

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan! Nu måste jag sälja av lite kaniner. Jag har två hanar födda den 13/8-09 som fått namnen Hugo och Joel. Båda är okastrerade men går jätte bra ihop. Självklart busar dom till det men annars är dom underbara bebisar. Båda är rasen dvärgvädur och både Hugo och Joel är väl hanterade och otroligt snälla.

Dom finns i Kungsbacka (Halland) och med följer en bur. Ganska använd men väldigt fin och fortfarande användbar.

Priset diskuteras och dom säljes ENDAST tillsammans.

Intresserad? Maila mig: emfa9511@hotmail.com

Jag ser helst att dom hamnar i Kungsbacka området alternativt Göteborg.

(Jag vet att två okastrerade hanar er ej att rekommendera men dom är står så nära varandra och dom är så fina mot varandra så det funkar. Dom har som sagt bott tillsammans sen dom var yttepytte små så det funkar!)

//Emma

Emmsann
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är en bild på buren!

//Emma

Inaarah
0

Hm.. kan vara intressant :)
Jag bor ca 8 mil norr om göteborg dock, men det tar ca 1 timma och 15 minuter till Kungsbacka härifrån. Skulle vara intresserad av båda två isf, och skulle det hända att de börjar bråka (har haft två dvärgvädurshannar innan som har bott ihop sen de var jättesmå som helt plötsligt börjat bråka mkt), men jag har 6 burplatser här hemma så då kan man ju fixa så att de får bo i olika burar men mittemot varandra så de ser varandra bra eller så, om de börjar bråka då. (:

Vet däremot inte om jag vill ha ungar eller ungdjur, ska fundera lite, men eventuellt intresse finns! :)

Jag har fött upp dvärgvädurar sedan 2007 men har avvecklat i år. Har inga kaniner här hemma pga ett lodjur som raserade i stort sett alla burarna och tog mina kaniner. Har hållit dvärgvädurar sedan jag var runt 7-8 år och är 14 nu. Har inga småsyskon eller dylikt, bor på landet och har en väldigt kaninvan mamma också. (:

Emmsann
0

#2 Det är klart att dom mycket väl kan få för sig att börja fightas så kan dom få bo nära varandra så är det ju jätte bra!  Dom är nu runt 7 månader så dom räknas nog som ungdjur.

Är du intresserad så får du jätte gärna mejla mig! Skulle kännas skönt om dom kom till en kaninvan människa där jag vet att dom får det bra.

//Emma

Inaarah
0

#3 Kan förstå det, vet hur det känns att sälja till människor utan kaninvana..

Mejlar dig när jag har bestämt mig oavsett vad jag bestämt mig för! :9

Emmsann
0

4# Låter bra!

//Emma

Emmsann
0

*Putt*

//Emma

Emmsann
0

Puttar upp tråden då annonsen är aktiv igen. Båda två jätte hanterade och mysiga. Dock säljes dom inte tillsammans då dom bor själva nu.

//Emma