(k) Kanin
Hej jag Söker en hankanin, Spelar inge roll Vilken ras? , Kan vara blandning eller vad som helst ! :) Men Jag skulle helst vilja ha en Vit m Blåaögon :) Jag håller bara på att fundera så Det är inte säkert att jag ska köpa en men ville höra vilka som har en. och om jag köper en så blir det till hösten ^^ Vill ha en unge Ingen vuxen :)
Min hona kan få ungar nu vilken dag som helst, men jag tror att hon går tom. Men kommer isåfall para om henne, och då blir ungarna leveransklara i augusti. Pappan är wienertecknad med blåaa ögon så finns chans att ungarna oxå kan få det! :) Mamman är vädurskorsning och pappan är dvärgvädur.
♥
Jag kommer att ha leveransklara ungar till hösten av rasen holländsk kanin. Kommer troligtvis finnas svarta och blåa ungar.
Min hemsida: www.kastanjegardenskaniner.tk
Kastanjegårdens Kaniner
var bor du?
Min kull med blå/svart dvärgvädur är försenad men kommer i sommar om du är intresserad…
Jag ska få en kull som kommer vara leveransklara i slutet av juli.
1:a kullen-Hermelin,chinchilla
2:a kullen-holländsk kanin,gul/svart japantecknad
//sofie,medarbetare på hermelinkanin.ifokus
Jag bor i örnsköldsvik, har ni bilder på mamman o pappan ? :)
Pappan
Skogsstjärnans Filur "Filur"
♥
ooh filur var värkligen fin ^^ och bella , Men jag Älskar blåögda knainer :D
Ja dom är superfina! :) Förväntade färger i kullen är gul/svart japantecknat och viltgrått. Med och utan wienerteckning. Kan även bli vit blåögt då Bella bär på wiener, men inte alls säkert. :P
♥
Jag har en kull just nu, leveransklara i slutet på juni :)
Finns mer info på hemsida www.jetaime.se
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
Dom är så gulliga, Har själv en kull just nu men jag ska någ inte behålla nån av dom :P

Har ungar ur min a kull, 1 svart hane och 2 svarta honor. Är renrasiga lejonhuvade kaninungar som säljes med stamtavla. Leveransklara i början av juni. Jag finns i Nästansjö, ca 24 mil ifrån övik.
Mer info här: www.nastansjonskaniner.webs.com
Mvh Fatima
Medarbetare på Lejonkaniner.ifokus http://nastansjonskaniner.webs.com
Jag har en hane till salu han är 12 veckor ca. så han hinner ju bli lite större innan höst (a) Men jag ska ev para min hona slutet på denna månad så dom blir lev klara ca augusti-September :)
Jag bor i Gräsmyr. Nära Umeå & Nordmaling ^^ Men transport brukar ju alltid gå o lösa om du är intresserad =)
Det är hon som ska paras.
Är lite sugen På en Hermelin också, nån som har ^^ ?
#4 Har du nå bilder på mamman o pappan :`) ?
japp här är dom
pappan Snurre till vänster och mamma Troja till höger.
Ungarna beräknas kommer till helgen 29/5-1/6
mer bilder finns på min hemsida: www.sofieskaniner.weebly.com
förresten vars bor du?
m.v.h/sofie,tallstigens kaniner
Jag har en liten kille på 9 veckor. Han är en lejonhuvad kanin.
Gul/svart japantecknad. Och Teddypälsad.
250 kr
Jag har 5 lejonhuvade hanar tillsalu just nu:)
Kolla länken i min signatur. Kommer oxå para 2 av mina lejon med varandra, Lindhults Aska och Solställets Akilles, kan bli japanteckat, svart, isabella, blå, mm både med och utan wienerteckning
// Hanna
www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner
Medarbetare på lejonkaniner.ifokus
Jag bor i örnsköldsvik, Kan komma till Umeå - sundsvall och hörnesand. Men det är inte säkert att jag ska köpa en och jag vte inte riktigt vad för , Funderar på en hoppkanin elr bara kelkanin :P

#19 Jag skulle kunna ev. levera mina ungar till Umeå.
Mvh Fatima
Medarbetare på Lejonkaniner.ifokus http://nastansjonskaniner.webs.com
jag bor bara 6 mil(det tar ungefär 40 min) ifrån umeå+pappan tävlar jag aktivt i hoppning han är nu i medelsvår men dom har inte så många tävlingar i den föreningen jag är med i